O Libyi jinýma očima .
Informace od člověka žijícího 10 let v Libyi.
V naší televizi jsou tyto pravdy zamlčovány - proč asi ?
Proč je napadena Libye ? EU se potýká s ohromnými finančními problémy,
a jedna evropská země po druhé upadává do bankrotu. Zóna eura je opravdu zdecimovaná a má ohromné problémy. USA všechny své zdroje utratily před 12 léty a vnitřní i zahraniční dluhy se prohlubují. EU a USA dluží Libyi za dodávky ropy skoro 200 miliard dolarů. V roce 2012 skončí koncese velkých naftových společností, které mají právo na těžbu libyjské ropy. Kadafí požaduje splacení dluhů nebo chce uzavřít mezistátní smlouvy s jinými zeměmi a společnostmi.
Z tohoto důvodu je Libye napadena. A zdalipak má libyjský občan důvody, aby se bouřil proti režimu Muamara Kadafiho ? Myslím, že ne. Jestliže se podíváme na životní úroveň libyjského národa a výhody, které jim zabezpečuje stát, pak se mají velmi dobře; žijí si jako malí bozi. Libye má 6,5 mil. obyvatel a má 14 mil. registrovaných automobilů. Když někdo chce studovat, v kterémkoliv státě na světě, požádá si stát a ten mu zajistí byt, auto, stravu, bezplatné studium a měsíční stipendium 2300 dolarů. V Libyi se neplatí voda, elektřina, plyn, daně, úvěry jsou bezúročné. Když do pěti let nemůžeš úvěr splatit, odepíše ho stát, nebo ho splácí za vás. Každý plnoletý občan Libye, když dosáhne věku 18 let, dostane klíče od bytu. Když si chcete koupit auto, složíte 20,3 procenta ceny a zbytek dotuje stát. V Libyi koupíte za 10 dolarů 85 litrů benzínu nebo nafty. V Libyi jsou potraviny velmi levné, 10 kg chleba stojí 0,15 dolaru. Libyjci nepracují fyzicky, vše dělají cizinci. Žil jsem 10 let v Libyi v různých městech a nikdy jsem neviděl ani jednoho žebráka. Libyjci nejdou pracovat do tzv. "bílého světa", neboť to nemají zapotřebí. V Libyi není nikdo ožebračen, není mu odejmut byt nebo auto protože nesplatil úvěr, není to tak, jako v tzv. demokratických zemích, které se vrhly na Libyi. Otevřeně, je mi líto libyjského národa, neboť asi má být přetvořen na nájemní pracovní sílu, pracovat za 100 dolarů, ztratit všechny dosavadní výhody a o pohodlném životě, jakým žili doposud, se jim bude jenom zdát.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Květen 2011 - 20:57 | Milan Bárta
Jsem nevěděl, že Hájek žil i v Libyi :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
10. Květen 2011 - 21:46 | vltavín
Volal jsem Hájkoi, Nic o tom neví!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
10. Květen 2011 - 21:54 | Milan Bárta
Já myslel, že ten všude byl a všechno zná, takže byl tím vaším známým, co žil deset let v Lybii. To u nás žije ještě někdo jiný tak zkušený a chytrý, kdo šíří slávu Čehunů po celém světě?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
10. Květen 2011 - 22:00 | Milan Bárta
Nevím, kde přesně jste čerpal svůj úryvek, ale tam, kde jsem ho našel já, se například píše: 1871 : Americký generál Albert Pike, kterého zlákal k Iluminátum Guissepe Mazzini, dokončuje svoj plán tří světových válek a světových revolucí. Kulminující proces posouvá konspiraci do finálního stavu. Podrobnosti následují: První světová válka bude mít za cíl zničit ruského cara, jak přísahal Nathan Mayer Rothschild v r.1815. Monarchie bude nahrazena komunismem, k vyprovokování války poslouží konflikty mezi britským a německým impériem. Druhou světovou válku rozdmýchá kontroverze mezi fašismem a politickým Sionismem, s pronásledováním židu jako základním pilířem, který zaseje nenávist mezi Němce. Fašismus (který Rothschildové stvořili) bude zničen a vliv politického Sionismu zesílí. Válka také posílí vliv komunismu do úrovně , srovnatelné s Křesťanstvím. Třetí světovou válku vyprovokuje zášť muslimského světa, která proti sobě postaví Islám na jedné a politický Sionismus na druhé straně . Během toho budou ostatní národy přinuceny mezi sebou bojovat až do stavu mentálního, fyzického, duchovního a ekonomického vyčerpání.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
17. Srpen 2011 - 10:03 | Kafka
Téma o Libyi se nám nějak nevyvíjí, stejně jako situace přímo na místě.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
17. Srpen 2011 - 10:28 | Šťoural
Zapomněl jsem včera poslouchat rádio Svobodná Afrika, tak nevím, co se v Lybii ve skutečnosti děje.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
17. Srpen 2011 - 11:37 | Dark Side
V tom všem má prsty Jaroslav Dietl.Škoda,že se ho nemůžeme zeptat,ale paní Magdalena by něco málo vědět mohla.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
17. Srpen 2011 - 21:56 | Pavel Pavel
A ta Libie, to je nějaká řeka, nebo co ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
18. Srpen 2011 - 6:59 | Šťoural
Celý kontinent, Pavle, celý kontinent. Fakt nečteš históriji?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
18. Srpen 2011 - 13:29 | Pavel Pavel
Tak když je řeka celý kontinet , tak ta Libye je vlasně nějaké moře ?
A dá se tam koupit také rybářský lístek ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 10:30 | Jan Tichý
Doufám, že politologové Vltavín a PP nepřehlédli dnešní zprávy z Tripolisu :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 11:24 | Dark Side
Myslím,že ty lidi si tam i přes celou tu revoluci moc nepomohli.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 11:37 | Milan Bárta
Nebuď skeptik. Pomohli jsme si my v roce 1989? Já myslím, že ano, přestože nemám problém s láskou vzpomínat na zlatá sedmdesátá. Byl takový klídek. Nikdo se nikam nehnal a vlastně taky neměl kam.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 12:51 | vltavín
Situaci pochopitelně sleduji. Podle posledních informací nepomohl povstalcům posera / podvodník/ Jan Tichý , ani jeho děti. Zatím nikdo neví, zda politická situace bude v tomto státě příznivější a zda ty tisíce mrtvých, stály za to!
Pan Bárta píše o situci u nás. Ta se však se situací v Libyi nedá vůbec srrovnávat.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 12:55 | Milan Bárta
Proč? Neměli jsme snad totalitu?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 13:03 | růženín
Ten úvodní článek bude asi nějaká podivná propaganda,rozesílaná internetem.Díval jsem se na HDI-index životní úrovně.V loňském roce jsou na 53.místě vedle Mexika.ČR je 26.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 13:09 | růženín
Pane Vltavíne,jako radní reprezentujete Nový Bor.Nešlo by to bez vulgarismů?Jedině,že by jste byl v té neviditelné radě/i v noci/ Doppel Pavla.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 13:56 | vltavín
Pane tichý růženíne. Tvrzení , že Jan Tichý je podvodník není vulgarismus, ale skutečnost! Navíc rodina Trägerů z něho veřejně udělala hlupáka.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 14:02 | vltavín
Měli jsme zcela jistě totalitu, která byla, je a bude s Libyi nesrovnatelná.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 14:04 | Milan Bárta
A to řekl kdo?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 14:08 | vltavín
Vltavín, který v Libyi byl. V ČSR za totality žil 41 let.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 14:10 | Milan Bárta
Srovnat snad můžu cokoliv s čímkoliv. Je to můj problém, do toho mi nemá žádný Vltavín co mluvit. Předpokládám, že rovněž srovnává.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 14:58 | Dark Side
Pánové,vydržte pár let a budete mít jasno.Libyjci taky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 15:22 | Šťoural
Ten spor o nesrovnatelnosti je pozoruhodný.
Osobně si myslím, že každé srovnávání pokulhává, vždyť se dokonce říká, že když dva dělají totéž, nedělají totéž.
Pokud Francouz miluje žabí stehýnka a Čech vepřoknedlo zelo, bylo by takové vztažné zevšeobecnění obou národů nepřesné. Pouze Žabožrouti a Bůčci? To by se odésáci poděkovali!
Porovnat Lybii a ČSSR a Lybii a ČR - kdo se na to cítí, do toho. To je téma minimálně na seminární práci.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 16:50 | růženín
Veřejně ze sebe udělá hlupáka především ten,kdo tvrdí,že zná konfidenta Gestapa,který udal jeho otce.Ale tají ho, protože je to český hrdina.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 16:52 | Milan Bárta
No nazdar, tady bude ještě horko.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 22:33 | Pavel Pavel
Růženíne, netlač na pilu nebo tě identifikuji a pak se někomu zácpa stane okamžitým průjmem !!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 22:36 | Pavel Pavel
Růženíne, myslíš Yetyho ???
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 22:59 | růženín
Tvé výroky, Pavle, by se měly nějak dát dohromady a rozeslat v Novém Boru v rámci předvolební agitace.Obávám se ale,že pokud se zakáže volební právo hospodským slintům,tak to bude ještě horší než posledně..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
22. Srpen 2011 - 23:55 | Pavel Pavel
Vždyť se ale říkávalo : "čím hůře, tím lépe "!
Jsem optimista !!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
24. Srpen 2011 - 15:18 | vltavín
Pane Bárto, máte pravdu. Nenechte si do toho kecat!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
24. Srpen 2011 - 16:13 | vltavín
Pane Tichý mého otce neudal žádný spolupracovník Gestapa. Z toho pána to vytloukli, Vámi obhajováni nacisté. A ten pan zemřel ještě ten den po přišerném mučení.
Takže hlupák jste Vy, pane Tichý. Trägerovi přece věděli, že jejich otec byl nacista esesák. Vy jste byl jedinej, kdo věřil potomkům nacistů a esesáků, že jejich otec byl vlastně antinacista!
Jste hlupák a podvodník!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
24. Srpen 2011 - 22:52 | Pavel Pavel
Já mám podezření, že ten Kadáfí se zašil někde u Tichého na půdě !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 15:06 | Jan T.
Jo ahá Pavle. Vy jste myslel, že jsem Jan Tichý, když jste mi tenkrát vyhrožoval zveřejněním totožnosti :-) ?
To by byl pěknej přestřel :-)...
Jinak situace v Lybii dopadla jak měla. Zlý krutovládce je pryč, mimochodem člověk, který Lybijcům vystavěl vyspělou síť školství a zdravotnictví, které bylo pro každého zdarma - to s nástupem "demokracie", podporované samopaly už asi těžko zůstane, a náši hodní přátelé zase mohou chvíli čerpat ropu zadáčo...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
24. Srpen 2011 - 23:27 | růženín
Školství a zdravotnictví jsme měli taky zadaro v komunismu no ne?Tak proti čemu jsme se bouřili?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
24. Srpen 2011 - 23:29 | růženín
Můžete mi poslat nějaký odkaz na toho učitele Vltavíne?Aby to nebyl nějaký Julda Fulda.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 7:59 | Nachtigall
Vltavínu se nepřátelé zřejmě tranfsormovali do Tichého a asi do rodiny Šepsovy.
Nemám sice zdravotnické vzdělání ale připomíná mi to souseda. To jsem zrovna dospíval.Ten pak začal mít i hlasy, balil doma věci,že prej voni přijdou a seberou mu všechno.Bylo to už po měnový reformě. Všechno si to psal a otravoval nás denně se sešity a nákresy. Skončil pak v blázinci,byl tak skoro rok. Rodina se odstěhovala pryč.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 10:16 | vltavín
Ten učitel se jmenoval Dvořák, Milane.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 18:19 | Milan Bárta
Koukám, že kdokoliv s Vltavínem nesouhlasil v minulých několika hodinách, byl Milanem. Asi byste se měl smířit s tím, že každý nemá několik nicků jako vaše family :o)))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 20:09 | vltavín
/ane Bárto, musíte se smířit s tím, že v našem okolí je více Milanů a že nejste tedy Milan jediný.
Moje rodina má nicky dva. Já mám jeden a moje žena jeden. Zbývající členové širší rodiny Vaše internetové noviny ignorují.
Já jsem tím Milanem oslovoval Milana Šebse, případně Milana Tichého, pane Milane. Takže zdravím Milany.
Jinak ten fotbal byl skvělý!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 20:26 | Milan Bárta
Tak uznávám, teď jsem paranoidní já :o))). Koukám, že máte o čtenářích větší přehled než já. Od té doby, co jsou registrace, tak je ta kontinuita názorů, po které jsem volal. Víc, co mohu čekat od Pavla Pavla, od Vás, od růženína, Ptáka Koháka, Mirka, Miroslava i Dark Sida, takže mě až tolik nezajímá, kdo ve skutečnosti je kdo.
Fotbal mi sám o sobě až tak skvělý nepřišel, trochu stereotypní z obou stran. Vynikající je, že sice stereotypní, ale přesto napínavé, odvážné, s pozitivním výsledkem. Navíc mi ze dvou třetin vyšel tip, kdo bude dál.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 23:27 | Dark Side
fotbal néé,sport už vůbec néé! Jedině muzika.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
25. Srpen 2011 - 23:29 | Pavel Pavel
A to se pořád bavíte o Kadáfím ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
„V naší televizi jsou tyto pravdy zamlčovány - proč asi?“
9. Listopad 2011 - 16:48 | Jan Tichý
K tématu se trefně vyjádřil Milan Vodička v dnešní MFD v článku „Konečně! Jak jsme se odnaučili myslet“.
CITUJI: Nedávno jsem kdesi narazil na seznam šestnácti věcí, jichž budou Libyjci litovat. Namátkou: každé nové auto Kaddáfí dotoval polovinou jeho ceny, novomanželé dostávali 50 tisíc dolarů, proud byl zadarmo, a když jste nemohli nějaký obor studovat doma, protože se tam neučil, tatíček Muammar vám samozřejmě platil studium v cizině... Znělo to hezky, jako by teď Libyjcům skončily zlaté časy. Pak se ukázalo, že světem koluje podvrh. Libyjci sami ho vyvrátili. ... Informace jsou tak rychlé a je jich tolik, že už je jenom registrujeme, nestačíme je vyhodnotit. Ty přesné, ty lživé, i ty jednostranné. Věřit nesmyslu je často horší, než kdyby nesmysl byl pravdou. (konec citátu)
Autor článku uvádí další podobné příklady a upozorňuje na užitečný server hoax.cz, který se vyvracením podobných fám zabývá soustavně. Neměli by se tam autoři Hydeparku preventivně podívat dřív, než se tady zesměšní?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
9. Listopad 2011 - 20:48 | růženín
Vytváření obrazu státu v zahraničí jinak než je skutečnost není nic nového.Pokud jste četl knihu Prof.Josefa Kalvodu PhDr.zabývající se první republikou víte kolika desítkami milionů sponzoroval z tajných fondů Beneš cizí novináře a deníky,aby vytvářeli v Evropě co nejlepší obraz toho ostrůvku demokracie.Občas mu to za to v parlamentu pěkně nandali.Taky se o tom moc nemluví
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
9. Listopad 2011 - 22:57 | vltavín
Prohlášení ve sloupečku v MF DNes, že sami Libyjci vyvrátili jako důkaz, že uvedený článek / viz téma O Libyii jinýma očima/ je úmyslný podvrh. Pro pana Tichého je zametýno, je to jasný. Vůbec v něm neplápolá plamínek nedůvěry. Informace , že Libyjci sami vyvrátili je důkaz.
Desinformace běžná v arabském světě z druhé strany ho vůbecc nenapadne.
Sedíme si v klidu domava a fandíme ........ Svržení Kadáfiho můžeme určitě chápat jako svržení nestvůrného diktátora. Na druhé straně vyhlášení práva Šarija, nevěští vůbec nic dobrého. Je to krok zpět. Takže je nutné sedět dále v klidu a modlit se k Aláhovi, aby režim nově připravený, nebyl horší než ten Kadáfův. Vždyť lidé jeho režimu opět převlékli kabáty a na špici je pouze mírně obnovená garnitura. Právo Šarija varuje. Rád bych se dozvěděl ty důkazy, že sami Libyjci... Tak Kteří, kde a kdy ???
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
9. Listopad 2011 - 23:06 | vltavín
Pan Jiří Walter ze Cvikova nemá pana presidenta Beneše, zřejmě rád. Rád bych se dozvěděl, co tomu presidentovi ten parlament pěkně nandal Prosím o citace, a příslušnost citovaných poslanců k jednotlivým stranám.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
9. Listopad 2011 - 23:14 | Milos Novak
Pan Waltře a Tichý já žiju v Novém Boru mě tedy zajímá, co stojí nás, novoborské občany, jistá paní Maněnová, která za veřejné peníze nás všech byla najata starostou Dvořákem, aby o něm vytvářela kladný mediální obraz. Jeden příklad, který hovoří za vše, i na i-novinách byl přetištěn článek paní Maněnové v červnu letošního roku o tom, že občané dostali od města nový květinový ostrůvek u přechodu u novoborské radnice. Posléze se zjistilo, že se jedná o černou minimálně trojnásobně předraženou stavbu za více jak 59 tisíc korun. Vše je uvedeno na konci dvou posledních zápisů ze zastupitelstva v Novém Boru, lze si to tedy ověřit. Paní Maněnová o tomto zcela evidentním průšvihu, který nese přímo učebnicové znaky korupce opět zarytě mlčí a starosta je pro většinu lidí za člověka neschopného napsat si sám článek o čemkoliv.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
9. Listopad 2011 - 23:22 | Milan Bárta
Paní Maněnová je teď v Libyii? Nebo jak to souvisí, jakopane Nováku, s tímto tématem?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
9. Listopad 2011 - 23:57 | Milos Novak
Odpovídám růženínovi, že i dnes se vytváří mediální obraz např. osoby za veřejné peníze a to ve městě, kde bydlím. Jinak v době vlády presidenta Beneše byla na území dnešní Libye italská kolonie skládající se ze tří států, historických území a to Tripolsko, Kyrenaika a Fezzán. Tak nevím proč růženín tahá do diskuse o Lybii presidenta Beneše. Při vší mé úctě k panu presidentu Benešovi, tak pan president Beneš nemohl mít o Lybii za svého života ani ponětí, ta vznikla až po jeho smti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
10. Listopad 2011 - 1:12 | růženín
Pane Vltavíne.Tím poslancem byl třeba cvikovský Kreibich,který popisoval jak se žije na Liberecku dva roky po válce,kdy byly uzavřeny hranice s Německem,Horní Lužicí.Ta byla přirozeným zásobitelem potravinami této oblasti.Příděl byl půl kg mouky a pár kg brambor/poloshnilých/ na měsíc.Co se vykládalo třeba ve francouzských novinách dodám.Vyhledám to po příchodu z nemocnice.Beneš sám rád předhazoval,že dějiny jsou dvojí,ty co se staly a ty co se předkládají lidu.V tom byl skutečný mistr.Někdo věří státní propagandě,jiný hledá pravdu.Ta pravda,třeba o pozadí Mnichova ,nebo Ústeckém masakru ma Benešově mostě,teď vylézá.Připomínám,že most byl takto pojmenován Sudetoněmeckými politiky před II.WW.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
11. Listopad 2011 - 0:15 | vltavín
Pane Jiří Waltře, růženíne ze Cvikova. Tak jsem díval na stránky vámi citovaného profesora Josefa Kalvody a je tam nějak omezen přístup. Mne pochopitelně napadlo, že úředně.
Neodpověděl jste mi na dotaz. Za jakou stranu pan poslanec Kreibich kandidoval a jaký byl jeho další vývoj.( Mně něco to jméno říká, tušim v něm komunistu - zakladatel KSČ, nebo socdémák)
Oceňuji Váš úžasný oslí můstek, kterým jste se dostal na most do Ústí nad Labem a na Sudetoněmecké politiky s velkým S / mně napadají okamžitě 2 s, ale velká/ a fantastická zkratka 2. světové války II.WW. Vás vůbec nenapadá, že bych tomu nemusel rozumět a určitě tomu nemusí rozumět mladí čtenáři.
Já jsem zadal Vaše II.WW a „Seznam“ mně na první stránce sdělil pouze jednou :
Našli jsme II.WW » Zboží.cz
• Helma Německá II WW 1 550,– Kč s DPH, Armywear.cz
• Wings of Power II: WW II Fighters 1 199,– Kč s DPH, highinthesky.cz
• Railwaymen II. WW II 380,– Kč s DPH, MPM
Další výrobky »
Pane. Mám z Vás „radost“. Určitě z Vás mají radost i panové z těch spolků, které začínají s malým, či velkým S a mají také rádi sudetoněmecké pohoří.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
11. Listopad 2011 - 6:59 | vltavín
Dnes dopoledne jsem na MěÚ v Novém Boru ve 3. patře paní Maněnovou potkal. V Libyi určtě není, ledaže by ji zastoupila velmi podobná sestra. V ruce držela několik popsaných archů, šlo zřejmě o chvalozpěvy. ( Doufám, že je to ještě únosný, myslím tím těch pár "vtipných vět").
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Jak to viděl Kaddáfí v dubnu 2011.
30. Prosinec 2011 - 10:21 | vltavín
Kaddáfí neodpojený a necenzurovaný
Vzpomínky mého života: Plukovník Muammar Kaddáfí, vůdce revoluce, 5. dubna 2011
Ve jménu Alláha, dobročinného a milosrdného…
Dělal jsem, co jsem mohl, abych pomohl lidem pochopit koncept skutečné demokracie, kde výbory lidí řídí naši zemi. Ale to nikdy nestačilo, jak mi někteří řekli, dokonce ani lidé, kteří měli 10 pokojové domy, nové vybavení a nábytek, nebyli spokojeni, protože jak byli sobečtí, chtěli více. Řekli Američanům a dalším návštěvníkům, že potřebují „demokracii“ a „svobodu“ a nikdy nepochopili, že jde o systém hrdlořezů, kde největší pes požírá ostatní, ale byli těmito slovy okouzleni a nikdy nepochopili, že v Americe není žádné bezplatné lékařství, žádné bezplatné nemocnice, žádné bezplatné bydlení, žádné bezplatné vzdělání a žádné bezplatné potraviny, vyjma toho, kdy lidé žebrají nebo stojí dlouhé fronty na polévku.
Ne, bez ohledu na to, co jsem udělal, nikdy to některým nestačilo, ale další věděli, že jsem synem Gamala Abdela Nassera, jediného skutečného arabského a muslimského vůdce, kterého jsme měli od doby Salaha-al-Deena, který získal Suezský kanál pro své lidi, stejně jako jsem já získal Libyi pro své lidi, byly to jeho šlépěje, ve kterých jsem se pokoušel jít, ochránit své lidi před koloniální nadvládou – před zloději, kteří by nás okradli.
Nyní na mne útočí největší vojenská síla v historii, můj malý africký syn Obama mne chce zabít, sebrat naší zemi svobodu, sebrat nám bydlení zdarma, léky zdarma, vzdělání zdarma, potraviny zdarma, a nahradit to americkým stylem zlodějiny zvaným „kapitalismus“, ale my všichni v rozvojovém světě víme, co to znamená, znamená to, že země řídí korporace, že svět řídí korporace a lidé trpí. Takže nemám jinou možnost, než se jim postavit, a pokud si to Alláh přeje, zemřít na jeho cestě, cestě, která dala naší zemi bohatou zemědělskou půdu, potraviny a zdraví, a dokonce nám umožnila pomáhat našim africkým a arabským bratrům a sestrám, aby zde, v libyjské džamahírii, mohli pracovat s námi.
Nechci zemřít, ale pokud to bude potřeba pro záchranu této země, mých lidí, tisíců mých dětí, pak ať se tak stane.
Nechť je tato závěť mým hlasem světu, že jsem se postavil křižáckým útokům NATO, postavil se krutosti, postavil se podvodu, postavil se západu a jeho koloniálním ambicím, a že jsem stál se svými africkými bratry, svými skutečnými arabskými a muslimskými bratry jako maják. Když si ostatní stavěli hrady, já jsem žil ve skromném domě a ve stanu. Nikdy jsem nezapomněl na své mládí v Sirte, nerozhazoval jsem náš národní poklad pošetile, a stejně jako Salah-al-Deen, náš velký muslimský vůdce, který zachránil Jeruzalém pro islám, jsem si pro sebe vzal jen málo…
Na západě mne někteří nazvali „šílencem“, „bláznem“, ale znají pravdu, přesto však nadále lžou, vědí, že naše země je nezávislá a svobodná, není v koloniálním sevření, že má vize, má cesta je a vždy byla jasná a byla pro mé lidi, a že budu bojovat do posledního dechu, abych nás udržel svobodnými, nechť nám Alláh všemohoucí pomůže zůstat ve víře a svobodnými.
Plk. Mummar Kaddáfí, 5. 4. 2011
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
30. Prosinec 2011 - 14:42 | Jan T.
Hlas moudrého muže..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
30. Prosinec 2011 - 15:24 | Šťoural
Inu, svět není černobílý.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
30. Prosinec 2011 - 15:47 | Jan Tichý
A to možná ani nevíte, že pan zastupitel propaguje Kaddáfího odkaz i v ČLD pod článkem o čestném občanství Josefa Peciny. Asi proto, "aby tyto pravdy nebyly zamlčovány..."
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
1. Leden 2012 - 19:57 | vltavín
Vltavín otiskl článek "Jak to viděl Kaddáfí v dubnu 2011" v ČLD specielně pro pana Jan Tichého. Článek končil slovy:" Tento článek je pouze pro pana JT. On si s tím po svém poradí. Ještě jednou, Kaddáfí byl gauner a zločinec."
A jak vltavín správně předpokládal, pan Jan Tichý si s tím poradil po svém.
Opět vše překroutil.
Na článku je pouze zajímavé to, jak to on / Kaddáfí/ viděl v dubnu 2011.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
30. Prosinec 2011 - 20:41 | růženín
U takových článků se musí uvést hodnověrný zdroj.Zaručené zprávy o státu,kde je všechno zadarmo a přitom je 53.v HDI jsou dost úsměvné.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Vltavínovi
30. Prosinec 2011 - 21:08 | růženín
Abych neměl dluh do Nového roku.Tu řeč Karla Kreibicha v PSP z r.1920.
Obyvatelstvo okresu neobdrželo v první polovici měsíce května na chlebenku ani kousek chleba, jen 1/4 mouky na vaření a 1/4 kg ovesné rýže. Kromě toho obdržela část obyvatelstva 1/4 až 1/2 kg brambor, které byly však většinou nepoživatelný. Všechny pokusy, veškeré protesty, veškeré intervence zůstaly bez výsledku. Dělnictvu stal se tento stav nesnesitelným a bylo to jen zoufalství z hladu, které je dne 17. května dohnalo k tomu, že ve všech závodech zastavilo práci .
Tak se žilo v pohraničí.Jenom bych připomněl,že TGM si přes tyto poměry ve své zemi nechal koupit Lány za 25mil.K a během dvou měsíců,kdy byl na dovolené na oblíbeném ostrové Capri i s celým služebnictvem/což stálo státní kasu 400tisK/se musely Lány upravit za 3mil.dle jeho představ.
Zdroj psp.cr,Lány- historie
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
31. Prosinec 2011 - 1:05 | Dark Side
Ten letošní pohřeb taky nebyl zadarmo!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
31. Prosinec 2011 - 10:28 | růženín
Určitě ne!Taky nemáš 1kg potravin na měsíc.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
31. Prosinec 2011 - 12:30 | Milos Novak
Mýlíš se Dark Side, na letošním pohřbu byly plačky zadarmo. V KLDR měly refundovanou mzdu a potravinové balíčky navíc.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
1. Leden 2012 - 0:21 | Šťoural
Trošičku děsivé je, co píší některé západní noviny. Všímaly si cenzury v Česku ohledně kritických názorů na některé způsoby okolo pohřbu Václava Havla a nakonec zvýraznily otazník nad českou demokracií. Při souběhu událostí v Severní Koreji je to o to horší.
Osobně jsem pohřeb vnímal víc jako snahu zvýraznit symbol, než jako realizaci totalitních postupů. Cítím to i tak, že našim současným politikům se povedlo kouzlo nechtěného: "Národe, zemřel ti poslední poctivý politik."
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
31. Prosinec 2011 - 21:23 | Dark Side
Nováku,myslíš studenou stravu nebo "kádéčka"? To tu bude brzy taky a ještě navíc ty turbulence na kapitálových trzích :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
To se zas něco Doškářovi povedlo
2. Leden 2012 - 0:48 | růženín
Známý fabulátor veřejnosti a zastupitelstva nám opět předložil vysoce podložené zprávy na ověřených faktech.Je již mojí tradicí mu nevěřit nic a fakta si ověřit.Tak třeba na statistikách OSN,nebo důvěryhodných zdrojích,nejlépe před válečným konfliktem.Jako třeba http://www.businessinfo.cz/cz/sti/libye-ekonomicka-charakteristika-zeme/4/1000789/
a ejhle
Příspěvek při narození dítěte: jen 1400 Kč
Minimální mzda 3500 Kč v hrubém
Platy se pohybují průměrně od 4000 Kč do 8400 Kč
Medián po zdanění je cca 4500 Kč (čistá "průměrná" mzda)
Nezaměstnanost se pohybuje kolem 30%
Růst HDP ne 10,6% ale 4,2%
Cena benzínu sice 3 Kč/l, ale už neuvádějí ceny potravin
litr mléka 23 Kč, brambory - 23 Kč, rýže 23 Kč, chléb - 1 Kč/relativně pravda/ hovězí 150 Kč, kuře v celku 1kg 65 Kč
Elektřina 1500-2000 Kč měsíčně pro 3kk
Telefon má pouze 45% domácností,internet 10%,železnice ve výstavbě.
Inflace kolem 10%,hotely pro turisty na pobřeží neexistují.Cíl ekonomické soběstačnosti v produkci potravin, vyhlášený Kaddáfím v 70. letech, zůstal nenaplněn.80% potravin se dováží.
Radši dále mlčím o Zemi kde zítra znamená včera..Kde zase soudruzi z NDR udělali chybu?Kdopak tentokrát pomýlil pana Doškáře?S kterými pravdami přijde příště?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 7:48 | vltavín
Člověk co žil v léta v Libyi nám říká: Libye má 6,5 mil. obyvatel a má 14 mil. registrovaných automobilů. Když někdo chce studovat, v kterémkoliv státě na světě, požádá si stát a ten mu zajistí byt, auto, stravu, bezplatné studium a měsíční stipendium 2300 dolarů. V Libyi se neplatí voda, elektřina, plyn, daně, úvěry jsou bezúročné. Když do pěti let nemůžeš úvěr splatit, odepíše ho stát, nebo ho splácí za vás. Každý plnoletý občan Libye, když dosáhne věku 18 let, dostane klíče od bytu. Když si chcete koupit auto, složíte 20,3 procenta ceny a zbytek dotuje stát. V Libyi koupíte za 10 dolarů 85 litrů benzínu nebo nafty. V Libyi jsou potraviny velmi levné, 10 kg chleba stojí 0,15 dolaru.
"Člověk" nám uvádí dvě ceny. Cenu chleba a cenu benzínu /nafty/ a ta nám překvapivě sedí i podle pyšného googlera Jiřího Waltra.
Tak to v životě chodí. Zadané provokativní téma se opírá o názor člověka, který údajně řadu let v Libyi žil. Také se článek jmenuje " O Libyi jinýma očima".
Bez ohledu na googlera Jiřího Waltra ze Cvikova, přeci jenom ještě jednou. Jak to viděl Kaddáfí v dubnu 2011. A ještě jednou opakuji, že Kaddáfí byl gauner a zločinec."
30. Prosinec 2011 - 9:21 | vltavín
Kaddáfí neodpojený a necenzurovaný
Vzpomínky mého života: Plukovník Muammar Kaddáfí, vůdce revoluce, 5. dubna 2011
Ve jménu Alláha, dobročinného a milosrdného…
Dělal jsem, co jsem mohl, abych pomohl lidem pochopit koncept skutečné demokracie, kde výbory lidí řídí naši zemi. Ale to nikdy nestačilo, jak mi někteří řekli, dokonce ani lidé, kteří měli 10 pokojové domy, nové vybavení a nábytek, nebyli spokojeni, protože jak byli sobečtí, chtěli více. Řekli Američanům a dalším návštěvníkům, že potřebují „demokracii“ a „svobodu“ a nikdy nepochopili, že jde o systém hrdlořezů, kde největší pes požírá ostatní, ale byli těmito slovy okouzleni a nikdy nepochopili, že v Americe není žádné bezplatné lékařství, žádné bezplatné nemocnice, žádné bezplatné bydlení, žádné bezplatné vzdělání a žádné bezplatné potraviny, vyjma toho, kdy lidé žebrají nebo stojí dlouhé fronty na polévku.
Ne, bez ohledu na to, co jsem udělal, nikdy to některým nestačilo, ale další věděli, že jsem synem Gamala Abdela Nassera, jediného skutečného arabského a muslimského vůdce, kterého jsme měli od doby Salaha-al-Deena, který získal Suezský kanál pro své lidi, stejně jako jsem já získal Libyi pro své lidi, byly to jeho šlépěje, ve kterých jsem se pokoušel jít, ochránit své lidi před koloniální nadvládou – před zloději, kteří by nás okradli.
Nyní na mne útočí největší vojenská síla v historii, můj malý africký syn Obama mne chce zabít, sebrat naší zemi svobodu, sebrat nám bydlení zdarma, léky zdarma, vzdělání zdarma, potraviny zdarma, a nahradit to americkým stylem zlodějiny zvaným „kapitalismus“, ale my všichni v rozvojovém světě víme, co to znamená, znamená to, že země řídí korporace, že svět řídí korporace a lidé trpí. Takže nemám jinou možnost, než se jim postavit, a pokud si to Alláh přeje, zemřít na jeho cestě, cestě, která dala naší zemi bohatou zemědělskou půdu, potraviny a zdraví, a dokonce nám umožnila pomáhat našim africkým a arabským bratrům a sestrám, aby zde, v libyjské džamahírii, mohli pracovat s námi.
Nechci zemřít, ale pokud to bude potřeba pro záchranu této země, mých lidí, tisíců mých dětí, pak ať se tak stane.
Nechť je tato závěť mým hlasem světu, že jsem se postavil křižáckým útokům NATO, postavil se krutosti, postavil se podvodu, postavil se západu a jeho koloniálním ambicím, a že jsem stál se svými africkými bratry, svými skutečnými arabskými a muslimskými bratry jako maják. Když si ostatní stavěli hrady, já jsem žil ve skromném domě a ve stanu. Nikdy jsem nezapomněl na své mládí v Sirte, nerozhazoval jsem náš národní poklad pošetile, a stejně jako Salah-al-Deen, náš velký muslimský vůdce, který zachránil Jeruzalém pro islám, jsem si pro sebe vzal jen málo…
Na západě mne někteří nazvali „šílencem“, „bláznem“, ale znají pravdu, přesto však nadále lžou, vědí, že naše země je nezávislá a svobodná, není v koloniálním sevření, že má vize, má cesta je a vždy byla jasná a byla pro mé lidi, a že budu bojovat do posledního dechu, abych nás udržel svobodnými, nechť nám Alláh všemohoucí pomůže zůstat ve víře a svobodnými.
Plk. Mummar Kaddáfí, 5. 4. 2011
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 11:14 | růženín
Já se jenom divím,proč Libyjci nestudují po celém světě.Vždyť podle p.Doškáře dostanou vše zdarma a ještě každý měsíc 50tis na ruku.
Ve statistických údajích za rok 2009 Libye disponuje celkem 1,6 milionem práceschopných osob, přičemž nezaměstnanost se pohybuje kolem 30% z toho nejpalčivěji doléhá na věkovou kategorii od absolvování školní docházky do 30 let. Pod hranicí chudoby žije 7,4% populace v Libyi.Důchod jednotlivce je od 1500Kč.
Za svůj důchod si tak Libyjec může koupit třeba 15 kuřat.Nebo se cpát chlebem od rána do večera.Za komunistů byl u nás taky chleba dotován státem.Vyplatilo se ho koupit a krmit s ním prase.Jednak byla prima zabijačka,jednak dobré maso,levnější než v obchodě,kde často ani nebylo.
Kdo je vaším zdrojem?Člověk,který údajně žil v Libyi?Nebo zase ičko?
Odkud máte ten několikrát přetištěný nekrolog?Můžete uvést seriozní zdroj?Jak chcete seriozní diskuzi,když nevíme ,kdo si to vycucal z prstu?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 14:52 | vltavín
Pane Jiří Waltře nacházíme se v hydeparku a téma je dané již několik měsíců i zdroj je daný "Člověk " žijící několik let v Libyi.
Dáváte si s tématem dost práce. Máím z toho radost, že Vás zaměstnávám. Tak ještě jednou:
Člověk co žil v léta v Libyi nám říká: Libye má 6,5 mil. obyvatel a má 14 mil. registrovaných automobilů. Když někdo chce studovat, v kterémkoliv státě na světě, požádá si stát a ten mu zajistí byt, auto, stravu, bezplatné studium a měsíční stipendium 2300 dolarů. V Libyi se neplatí voda, elektřina, plyn, daně, úvěry jsou bezúročné. Když do pěti let nemůžeš úvěr splatit, odepíše ho stát, nebo ho splácí za vás. Každý plnoletý občan Libye, když dosáhne věku 18 let, dostane klíče od bytu. Když si chcete koupit auto, složíte 20,3 procenta ceny a zbytek dotuje stát. V Libyi koupíte za 10 dolarů 85 litrů benzínu nebo nafty. V Libyi jsou potraviny velmi levné, 10 kg chleba stojí 0,15 dolaru.
"Člověk" nám uvádí dvě ceny. Cenu chleba a cenu benzínu /nafty/ a ta nám překvapivě sedí i podle pyšného googlera Jiřího Waltra.
Tak to v životě chodí. Zadané provokativní téma se opírá o názor člověka, který údajně řadu let v Libyi žil. Také se článek jmenuje " O Libyi jinýma očima".
P.S. Já k tomu mohu jedině dodat.
Je nutné si uvědomit, že Libye je v Africe. Je nutné porovnávat především životní úroveň, která je v Africe.
Já jsem byl v Libyi někdy koncem devadesátých let. Mimo zážitků z návštěv antických památek, mně utkvěly v hlavě ohromná pohřebiště osobních aut v poušti . V Africe jsem navštívil 11 států a to jsem nikde jinde neviděl. Spali jsme v hotelech i pod širákem za trvalého dozoru dvou tajných agentů.
Na Libyii bylo uvaleno embargo, takže byla prakticky bez turistů. Je-li pravda, že se v Libyi neplatí voda, elektřina, plyn, daně, úvěry jsou bezúročné a je-li pravda, že když nemůžeš do pěti let úvěr splatit, odepíše ho stát, nebo ho stát zaplatí atd.. Tak životní úroveň byla v Libyi byla na africké poměry velmi vysoká.
Rozdíl v životní úrovni mezi severem / města u moře/ a jihem /města a místa v poušti/ byl velký.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 13:31 | růženín
Pane Doškáři,jsem zvyklý mít to co tvrdím podložené.Zdroji jako ičko,soused překladatel Gestapu a jedna paní povídala,že se povídalo, že v Drážďanech neberu.Stejně tak anonymní"člověk" z Lybie.
Podle OSN má Lybie HDP na obyvatele 14tis.USD.Podle Central bank of Libya dokonce méně.
Proč si my takový komunismus nemůžeme dovolit,když máme HDP na hlavu dvojnásobné?Nebo Lichtenštejnsko se 141 tis.,tedy desetinásobkem?Je to evidentní nesmysl.Ale jak říká Pavel Danys-KDO to šíří?????????!!!!!!!.KOMU to slouží???????.....
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 18:08 | vltavín
Já tady pouze tvrdím / konstatuji / to, co jsem viděl. Znovu pro vás ještě jednou:
Je nutné si uvědomit, že Libye je v Africe. Je nutné porovnávat především životní úroveň, která je v Africe.
Já jsem byl v Libyi někdy koncem devadesátých let. Mimo zážitků z návštěv antických památek, mně utkvěly v hlavě ohromná pohřebiště osobních aut v poušti . V Africe jsem navštívil 11 států a to jsem nikde jinde neviděl. Spali jsme v hotech i pod širákem za trvalého dozoru dvou tajných agentů.
Na Libyii bylo uvaleno embargo, takže byla prakticky bez turistů. Je-li pravda, že se v Libyi neplatí voda, elektřina, plyn, daně, úvěry jsou bezúročné a je-li pravda, že když nemůžeš do pěti let úvěr splatit, odepíše ho stát, nebo ho stát zaplatí atd.. Tak životní úroveň byla v Libyi na africké poměry velmi vysoká.
Rozdíl v životní úrovni mezi severem / města u moře/ a jihem /města a místa v poušti/ byl velký.
Článek o Libyi napsal nějaký Člověk, který nechtěl být jmenován. Já nejsem ten člověk který to napsal a jsem ochoten uvěřit i tomu, že jste ten článek nepsal ani vy, protože vy byste o Libyi napsal pouze to, co byste vygoogloval. Mám radost, že vás zaměstnávám.
Vzhledem k tomu, že jsem demokrat, klidně i připustím, že ten Člověk mohl něco zamlčet případně zkreslit, nebo něco, něco... V hydeparku je všechno možné. Nevztekejte se, prosím.
Určitě s Vámi souhlasím, že Lichteštejnsko má vysokou životní úroveň.
Na africké poměry měla Libye vysokou životní úroveň . Z těch 11 zemí co jsem viděl zřejmě nejvyšší. Co ještě musím povrdit, že jsem žebráky neviděl. Je ale možné, že existovala vyhláška, zákaz žebrání pod trestem smrti.
Budete se musit smířit s tím, že všechno nevygooglujete. Doporučuji osobní návštěvu Libye.
Nejlépe tak za dva, za tři roky. Libyjci vám určitě povědí "kakdá bylo lůče".
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 15:28 | růženín
Já se pane Doškáři vůbec nečílím.Trochu jsem jen pátral.Ten váš obeznámený "člověk" byl dobrý známý mnoha na internetu píšících.Jenom jsem pátral odkud to mají.Až jsem to našel.Na Blistech zcela vážně udali americký časopis Disinformation.Víc se nemusí dodávat.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 16:55 | Alan
To svědectví "člověka " žijícího několik let v Libyi se opravdu vyskytuje na netu, zejména v diskuzích, v řádu desítek, možná stovek případů. Našel jsem to například jako svědectví vrtaře, který tam pracoval 10 let, zdravotní sestry ošetřující oběti náletů letounů NATO i jako zvěrolékaře, který tam asistoval při zavádění embryí inseminační technikou u velbloudů. Trochu mi to připomíná ty záhadné příběhy, co se zaručeně udály, například ten o tajemné stopařce v bílých šatech, co záhadně zmizela za jízdy z auta, když před tím stačila upozornit řidiče na blížící se nebezpečí. Samozřejmě v místě, kde před lety zahynula mladá dívka. Vyprávělo se to jako událost, která se určitě stala známému známých od bratrance tety vypravěčova souseda.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 17:04 | Milan Bárta
hoax
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 17:56 | růženín
Pamatujete,vy starší,jak se někdy počátkem 80.let rozšířila zvěst ,že nebude sůl?Za 10 let pak psali,že to byla akce StB.Zkoumali za jak dlouho se taková zpráva dostane z Čierne nad Tisou do Aše.Byl to jeden den.
Shodou okolností jsme tehdá měli ve škole Branný pochod.Děti měli mít baťůžek a v něm zátěž 3kg.Naprostá většina tam měla 3 pytlíky se solí.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
2. Leden 2012 - 18:13 | vltavín
Já to nepamatuji.
K nám ta zpráva z Čierné nad Tisou nedorazila.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima.
2. Leden 2012 - 18:33 | vltavín
Je to od začátku přeci jasné, dost dobře udělané. Analitik to pohnojil.
Tady předkládám zcela jasný hoax. Ten se odhaluje sám. Podepsán analitik.
Viz.:http://www.cestyksobe.cz/clanky/ostatni/vyznani--plukovnika-kaddafiho-necenzurovano-zapadnimi-masmedii.html
Pozn. redakce: No, a jak že si to ty libyjské oběti Kaddáfího diktatury vlastně žijí? Připomíná to čtenář Jan na naší facebookovské stránce:
HDP na obyvatele...$ 14.192, měsíční podpora v nezaměstnanosti $ 730, měsíční plat zdravotní sestry $ 1.000, příspěvek při narození dítěte $ 7.000, měsíční podpora nesamostatně výdělečně činných (závislých) osob $ 1.000, nevratná dotace státu na pořízení bytu pro novomanžele $ 64.000, nevratný příspěvek na provozování živnosti $ 20.000, cena benzínu $ 0,14/ litr.
Zdarma: zdravotní péče a část léků, školní vzdělávání. Vzdělávání a stáže v zahraničí: placeny státem. Nájemné, neexistuje. Platby za energie v domácnosti - neúčtují se. Automobil - zpravidla z 50% dotuje stát. Úvěry bez úroků. Systém obchodů pro mladé rodiny (ne-bohaté) za dotované ceny výrobků. Alkohol-nežádoucí, není.
Na první pohled je vidět, že finančně jsou na tom o světelné roky lépe, než otroci čeští a slovenští. Jen si představte, že by vám Nečas s Kalouskem z lásky k vám věnovali ze státní pokladny po svatbě na zařízení bytu téměř jeden a půl milionu korunu. Ano, Libye dělá některé věci jinak a proto musí lehnout popelem, aby západní elity zahladily stopy a případnou chuť svých poddaných. Ještě že máme ty bomby !!!
RSDr. Vojtěch Koldinský
analitik pro politický vývoj sev.Afriky.
Politologická sekce UK – Praha.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
3. Leden 2012 - 8:59 | Nachtigall
RSDr. a k tomu analitik s pravopisnou chybou. RSDr. je titul Rozhodnutím strany doktor, úroveň vzdělání bývalo podobné jako u PUDr.(Posunovač u drah).
UK Praha,politolická sekce- na jaké katedře prosím? Není to Univerzita Komunismu?
Zadáte-li si toto jméno, vyjede jen jeden odkaz, a to na internetovou TV Cesty k sobě. Tam autoři inzerují hezké kursy sebepoznání,které jsou dobré k tomu,aby ze zmatených blbců tahaly peníze. Země je totiž připravena přepolovat na jinou dimensi, píše se tam i o nějakých nebeských vibracích atd.
No,třeba nám v N.Boru vyrůstá vedle Vltavína nový Parsifal, co my víme? Třeba byla ta základna světového štěstí v Lybii a svět ani obyvatelé to nepochopili. Zejména ne ten prostý libyjský lid,kterému se dařilo tak dobře a který prakticky ulynčoval svého leta oblíbeného chlebodárce.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
3. Leden 2012 - 10:29 | vltavín
2. Leden 2012 - 17:33 | vltavín
Je to od začátku přeci jasné, dost dobře udělané. Analitik to pohnojil.
Tady předkládám zcela jasný hoax. Ten se odhaluje sám. Podepsán analitik.
Viz.:http://www.cestyksobe.cz/clanky/ostatni/vyznani--plukovnika-kaddafiho-necenzurovano-zapadnimi-masmedii.html
Někomu je toto odhalení málo. V každém případě to bylo zábavné. Zejména zaujetí některých diskutérů, kterým něšlo o obsah, ale znectění protivníka.
Přesto si dovolím vyslovit názor, že text, který se objevoval v různých podobách na netu / viz Alan / napsal "Člověk", který situaci v Libyi znal a možná těch dest let v Libyi i žil. Do jaké míry je pravda, že se v Libyi neplatíla voda, elektřina, plyn, daně, úvěry byly bezúročné, je ve hvězdách? Chleba a nafta byly levné.
Kaddáfího režim padl! To je určitě dobře! V Libyi platí ( po revoluci) právo Šarija a to dobře není! Je to krok zpět.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
A nebylo vám zima?
3. Leden 2012 - 13:03 | Jan Tichý
Pan Horníček kdysi vyprávěl, jak besedoval s dětmi o svých rolích. Přišla řeč i na Lucernu, kde hrál vodníka. Jeden chlapeček se zeptal: A nebylo vám zima? Pan Horníček mu trpělivě vysvětlil, že filmový štáb zajistil pro natáčení ohřátou – nikoli ledovou – vodu, a zima mu tedy nebyla. Beseda pokračovala a na jejím konci tentýž chlapeček zvedl ruku a zeptal se: A pane Horníčku, nebylo vám zima?
Panu zastupiteli Vltavínovi můžete tisíckrát namítat, že Cesty k sobě i jakýsi „analitik“ a RNDr. je podezřelý zdroj, že shodná „očitá svědectví“ anonymního vrtaře, zdravotní sestry a inseminátora velbloudů jsou pochybná, že Kaddáfí žádnou „skutečnou demokracii“ neobjevil ani nezaváděl atd. Náš pan zastupitel se zkrátka už loni v květnu rozhodl, že se Kaddáfího, tohoto ušlechtilého bojovníka za práva arabského lidu proti světovému imperialismu a vojensko-průmyslovým komplexům, zastane, protože "v naší televizi jsou tyto pravdy zamlčovány - proč asi?“
Přečtěte si úvodní text a prohlédněte si tuto diskuzi: Místo výroku A nebylo vám zima? slouží panu zastupiteli jeho nejoblíbenější kombinace kláves CtrlC a CtrlV. To máte marný.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
3. Leden 2012 - 13:39 | Dark Side
Trefné :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
3. Leden 2012 - 20:23 | vltavín
Pan Tichý, nějak Vám uteklo , že na ten podezřelý zdroj jsem upozornil já a že jsem uvedl, že to analitik pohnojil.
Uvedl jsem ho já, protože jsem věděl, že ho některý googler zákonitě musí vygooglovat.
Takže, pane Tichý, nevnucujte mi myšleky, které mně ani ve snu nenapadly.
Vaše tvrzení :" Náš pan zastupitel se zkrátka už loni v květnu rozhodl, že se Kaddáfího, tohoto ušlechtilého bojovníka za práva arabského lidu proti světovému imperialismu a vojensko-průmyslovým komplexům, zastane, protože "v naší televizi jsou tyto pravdy zamlčovány - proč asi?Napsat zastat , může napsat jedině úchyl
Toto Vaše tvrzení je nesmysl stejně tak jako formulace věty :" Kaddáfí, tento ušlechtilý bojovník za práva arabského lidu proti světovému imperialismu."
Moje formulace o Kaddáfím byly vždy, že Kaddáfí je gauner a zločinec, stejně tak jako o vás tvrdím, že jste podvodník.
Nikdy jsen netvrdil, že Kaddáfí je bojovník za práva arabského lidu a nikdy to tvrdit nebudu.
Informace "Člověka" i informace " Jak to viděl Kaddáfí" je zajímavá. A určitě se hodila jako dobré téma do hydeparku. / k dnešnímu datu ho četlo již 3010 čtenářů/.
Tvrzení, že tento diktátorský režim mohl mít větší životní úroveň, než režim porevoluční, vás sice může zlobit a rozčilovat, ale tento možný fakt nezmění sebevětší útoky proti mé osobě.
Jak jsem již před tím uvedl. V současné době platí na území Libye zákon Šarija a to je v každém případě krok zpět.
Toto tvrzení však neoslavuje Kaddáfího režim.
Úmyslně jsem se vyhýbal připomínání, kdo všechno se s Kaddáfímm objímal před revolucí a kdo o něm hovořil jako o důležitém zastánci demokracie a pevném článku boje proti terorismu.
Na závěr bych vám rád sdělil, že jsem zřejmě jeden z mála diskutujících, kteří Libyi navštívil.
Jak jsem již uvedl, po přejetí hranice nás celou dobu doprovázeli
dva tajní agenti v civilu. Všichni jsme si byli vědomi toho, že jsme v zemi, kde vládne diktátor.
Přestože jsme byli v nesvobodné africké zemi, měla Libye na africké poměry vysokou životní úroveň.
Podle mého názoru zřejmě / v té době/ nejvyšší.
Oba články, které jsem v hydeparku uvedl, jsem neuváděl jako oslavu a obhajobu Kaddáfího režimu.
Na to může přijít ve svých závěrech jedině - Jan Tichý.
A je úplně jedno, jestli je to v létě, nebo v zimě. Jeden posun tady je, je to rok od roku horší. V případě diskuze O Libyi jinýma očima, je to velmi patrné.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
3. Leden 2012 - 21:41 | růženín
Pan Doškář uvedl tema...Informace od člověka žijícího 10 let v Libyi.
V naší televizi jsou tyto pravdy zamlčovány - proč asi ?---------
Veškeré další reakce pak jsou vesměs útoky na své odpůrce slovy ... posera / podvodník/,hlupák, atd.
Po sloupku V MF dnes Podvrh- Libijci ho sami vyvrátili,zveřejněný panem Tichým ,přijde reakce pana Doškáře.....Pro pana Tichého je zametýno, je to jasný..Desinformace běžná v arabském světě z druhé strany ho vůbecc nenapadne....a pro jistotu to celé zopakuje
Když zjistí,že je to podvrh,šířený komunisty a pochybnými stránkami předvede VELETOČ a prohlásí článek za určený pro pana Tichého a jsme zas na začátku.Za vše může pan Tichý.
....A je úplně jedno, jestli je to v létě, nebo v zimě. Jeden posun tady je, je to rok od roku horší.
Pane Doškáři,vy si skutečně myslíte,že jsou kolem jen lidé horšího IQ než vy?Nemáte pocit,že se do svých lží zamotáváte stále více a to veřejně?Že zdroje jako "ičko",soused od Gestapa,absolvent Vokovické Sorbony,obeznámený "člověk" jsou od samého počátku pochybné,stejně jako vaše názory na to postavené.To že své postoje pak svedete na ně je poněkud naivní.Reklamu děláte jen sám sobě.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
3. Leden 2012 - 22:55 | vltavín
Jiří Walter dostal v minulých doskuzích na frak a Jan Tichý mu dodal zase odvahu.
Od začátku nám jasné, že "Člověk" je anonym, stejně jako je Alan, nebo Milos Novak a od začátku je to téma na které jste naletěl zejména vy . Ze všech diskutujících jste byl v tom až po uši.
Moje tvrzení Vás dráždí. Zejména to, že mohu potvrdit vysokou životní úroveň v Libyi. Zatím, nikdo z diskutujících neodpověděl na otázku, zda je pravda, že v Libyi za diktátorského režimu, byla zdarma voda , plyn, elektřina a zda úvěry v této době byly bezúročné.
Na rozdíl od vás se stále držím tématu. Mluvím o Libyi jinýma očima člověka.... Od začátku jsem věděl, že jde o anonyma a že může a nemusí mít pravdu. Proto jsem toto téma zadal do hydeparku.
Budu vám neustále opakovat, že jsem navštívil, Libyi diktátora Kaddáfího, na konci devadesátých let minulého století a že v té době měla Libye z afrických zemí zřejmě nejvyšší životní úroveň. Na poušti jsem viděl řadu ohromných pohřebišť osobních automobilů , kterou jsem v Africe nikde jinde neviděl.
Takže se držte tématu. Mluvme o životní úrovni. Mluvme o teroristovi Kaddáfím , ale i o politících naší EU, kteří se s ním objímali a llíbali. Vy si to snadno můžete vygooglovat. Já se na to pamatuji a zásadně jsem s nimi nesouhlasil.
Moje formulace o Kaddáfím byly vždy, že Kaddáfí je gauner a zločinec a že v době kdy Libyi vládl, byla Libye nedemokratická země.
V porevoluční Libyi bylo zavedeno právo Šarija, což je výrazný krok zpět. Řada politiků, co dnes ovládají Libyi, jsou bývalí politici Kaddáfího režimu, kteří pouze převlékli kabáty. Znovu doporučuji zajeděte si za dva, tři roky do Libye a zeptete se Libyjců " Kakdá bylo lůče". Přál bych vám i Libyjcům, aby vám řekli " lůče je sejčás".
Nejlepší by stejně bylo použít kombinaci kláves CtrlC a CtrlV.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Pane zastupiteli, ctihodný Vltavíne,
4. Leden 2012 - 12:24 | Jan Tichý
tak to tady čtu a musím konstatovat, že se ve vašich myšlenkových stereotypech nezměnilo nic.
Jen mě trochu udivuje, že s Libyjci konverzujete rusky. Ale lepší by snad bylo "kagda", "lučše" nebo "sičas", aby vám rozuměli. Vámi popisovaný jev je jen pochopitelná psychologická zákonitost, která nic nedokazuje. Protože každý si minulost aspoň trochu idealizuje (paměť je milosrdná), kdežto v přítomnosti ho ještě leccos aktuálně nasírá.
Mám pro vás tip na další téma Hydeparku: v Evropě vládli v minulém století hned dva velikáni, kteří svému lidu v Německu i v SSSR taky zajistili "vysokou životní úroveň". A vedli ho - každý po svém - k rajské budoucnosti. Aspoň teda pokud budete reprodukovat jejich státní propagandu. Můžete si vybrat :o)))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
4. Leden 2012 - 14:06 | růženín
Tím myšlenkovým stereotypem by jste panu Doškářovi pochleboval.Pokud tím stereotypem nemyslíte chorobné lhaní.To bych bral..
22.7.reaguji ,že tomu nevěřím,životní úroveň jako v Mexiku.
9.11.píše pan Tichý .. Pak se ukázalo, že světem koluje podvrh. Libyjci sami ho vyvrátili. ... Věřit nesmyslu je často horší, než kdyby nesmysl byl pravdou
Reakce zastupitele J.Doškáře
Pro pana Tichého je zametýno, je to jasný. Vůbec v něm neplápolá plamínek nedůvěry...Rád bych se dozvěděl ty důkazy, že sami Libyjci... Tak Kteří, kde a kdy ???
Dnes přidal..Od začátku nám jasné, že "Člověk" je anonym, stejně jako je Alan, nebo Milos Novak a od začátku je to téma na které jste naletěl zejména vy .
Opět se ptám, stojí to za to ze sebe dělat tak hloupého člověka?Nebo myslíte,že nelze přečíst ,co napíšete kousek výš?
Lhaní mne dráždí,to máte pravdu.Ale u vás jde asi o chorobu.Jinak si to nemohu vysvětlit
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 0:28 | vltavín
Pánové jste v koncích a už jenom melete a opakujete svoje nesmysly. Nejste schopni uznat, že za diktátora Kaddáfího měla Libye vysokou životní úroveń.
Na africké poměry velmi vysokou.
Nemáte argumenty a to vás zaměstnává. Z toho mám radost.
Oba jste googleři a jistě jste si údaje o vysoké životní úrovni jistě vygooglovali a záměrně jste je zamlčeli.
Člověk který psal oo Libyi jinýma očima měl pravdu, za Kaddáfího diktátorského režimu měla Libye vysokou životní úroveň.
http://www.celysvet.cz/libye.php
Libye je stát s životní úrovní, která je na africké poměry velmi vysoká…
Libye je stát s životní úrovní, která je na africké poměry velmi vysoká…
Název CZ: Libyjská arabská lidová socialistická džamáhiría
Název ENG: Libya
Originální název: Al Jumahiriyah al Arabiyah al Libiyah ash Shabiyah al Ishtirakiyah al Uzma
Hlavní město: Tarábulus (595 000 obyv.)
Počet obyvatel: 5 633 000
Rozloha (km2): 1 759 540
Hustota osob/km2: 3,2
Umístění: Severní Afrika
Sousedi: Alžírsko, Čad, Egypt, Niger, Súdán, Tunisko
Úřední jazyk: arabština
Gramotnost: 76,5 %
Náboženství: sunnitští muslimové (97%)
Národnostní složení: Arabové (90%), Berbeři (5%)
Politický stav: diktatura
Členství v mezinárodních organizacích: OSN, OPEC, LAS
Měna: libyjský dinár (LYD) = 1000 dirhamů
Kurz (Kč): 1 dinár = 18,812 (25. 8. 2005)
Časové pásmo: UTC +2, EET (East European Time)
Mezinárodní zkratka: LBY
Do ména (internet): .ly
Předvolba (telefon): 00218
Ekonomika: Bohatý africký stát. Životní úroveň lidí je na africké poměry vysoká.Téměř 1/3 obyv. pracuje v průmyslu. Inflace 3%, nezaměstnanost 27%, zahr. dluh 4,4 mld. USD.
V současné době se v Libyi schyluje k občanské válce. Platí zákon Šarija.
Řada politiků, co dnes ovládají Libyi, jsou bývalí politici Kaddáfího režimu, kteří pouze převlékli kabáty. Znovu doporučuji zajeděte si za dva, tři roky do Libye a zeptete se Libyjců " Kakdá bylo lůče". " Pro JanTichého : " Kakgdá bylo lůčše"Přál bych vám i Libyjcům, aby vám řekli " lůče je sejčás". Pro jana Tichého " lůče je sijčas"
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 9:30 | růženín
Už se jen kroutíte jako had.Jen se divím,že jste tam nezůstal.Mohl jste studovat ty své nácky a esesáky třeba v Izraeli.K tomu měsíčně 50tis.,byt ,stravu a auto.Škoda,že jste tam nezůstal.Mohl jste ležet na pláži jako Luis de Funes a snít jako on.Jdete s pistolí a esesáci vyskakují z úkrytů a vzdávají se,jen co vás zahlédnou.I ten výraz spícího Funese by k vám seděl taky.
Takhle jste stratil kontakt a jenom občas držíte čestnou stráž.....doma u mražáku.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 10:24 | vltavín
A opět melete a melete . Jste zcela mimo mísu. Nejste schopen přiznat, že Libye měla za diktátora Kaddáfího na africké poměry vysokou životní úroveň." Člověk" měl pravdu.
Osobními útoky to nezachráníte.
Trochu ze zahraničí:
Ať si člověk o Muammaru Kaddáfím myslí cokoliv, post-koloniální libyjská vláda sehrála klíčovou roli v odstranění chudoby a v rozvoji zdravotnické a vzdělávací infrastruktury země. Podle italské novinářky Yvonne de Vito: „Na rozdíl od ostatních zemí, které prodělaly revoluci, je Libye považována za Švýcarsko afrického kontinentu a je velmi bohatá a školu mají lidé zdarma. Nemocnice jsou pro lidi zdarma. A podmínky pro ženy jsou mnohem lepší, než v ostatních arabských zemích.“ (Russia Today, 25. srpna 2011).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 11:45 | růženín
Pan Josef Doškář dne 2.ledna
Je to od začátku přeci jasné, dost dobře udělané..Tady předkládám zcela jasný hoax. Ten se odhaluje sám
Pan Josef Doškář zastupitel o 3dny později
." Člověk" měl pravdu.
Psychologická poradna...Jak odhalit chorobného lháře?
Historky chorobných lhářů jsou plné fascinujících náhod, spletitých příběhů, neuvěřitelných událostí. Někdy nedávají logiku a mohou si také protiřečit – nevýhodou lží je, že si je musíte pamatovat, což v přemíře smyšlených historek není zcela možné. Nejjednodušším způsobem, jak lháře nachytat, je zeptat se jej na příhodu, kterou vyprávěl třeba před týdnem –s nejvyšší pravděpodobností se bude s předchozí verzí lišit.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 14:12 | vltavín
Cvikovská pavlač Jiřího Waltra reaguje a hodně se trápí. On sám prokázal, že v Libyi měli velmi levný chléb a pohonné hmoty, ale cena kuřat se mu zdála vysoká. Neustále diskutujeme o zemi Libyi, před válečným konfliktem.
Tak zase něco o tom , jak Libye měla na africké poměry největší životní úroveň. Pochopitelně víme, že Libye měla autokrafickou vládu a že podporovala terorismus. Kaddáfí byl zločinec a jako zločinec skončil. To nic nemění na tom, že za jeho krutovlády měla Libye na africké poměry vysokou životní úroveň.
http://ireferaty.lidovky.cz/316/2357/Liby a
Datum vložení: 26.4.2006
Referát vložil: Jan Cafourek
Poslat mailem Vytisknout
Libye
- Je to stát s životní úrovní, která je na africké poměry velmi vysoká
- Leží v Severní Africe
- Má hlavní město : Tripolis (Tarábulus) se 595 000 obyvateli
- a celkovým počtem obyvatel : 5 633 000
- Sousedí s: Alžírskem, Čadem, Egyptem, Nigerií, Súdánem, Tuniskem, Středozem.mořem
- Úřední jazyk: arabština
- Gramotnost: 76,5 %
- Náboženství: sunnitští muslimové (97%)
- Je to bohatý africký stát. Téměř 1/3-jedna-třetina obyvatel pracuje v průmyslu.Skoro 1 čtvrtina obyvatel je nezaměstnaná (27%).
- Zemi vládne diktátor : Muamar Kadáfí
- západ a jih je tvořen náhorní plošinou s izolovanými skalními vrchy a sníženinami; na severovýchodě se tyčí masiv Džabal al Achdar (Zelená hora); na jihu při hranici se táhnou pohoří (místy nad 2000 m); nejvyšší hora Bette (2 286 m n. m.)
- Využití plochy: pastviny (8,5%), orná půda (2%), ostatní (89,5 %)
- Podnebí: - země leží v subtropickém pásu
- klima: středomořské podnebí, horká léta (v červnu až srpnu okolo 45° C a mírné zimy. Období dešťů: od října do března
- V zemi se těží ropa a kamenná sůl.
- Pěstuje se ječmen, vinná réva, tabák.
- Chovají se ovce, kozy a velbloudi.
- Vývoz: ropa
- Dovoz: potraviny, spotřební zboží, léky, stroje, dopravní prostředky
- Hlavními obchodními partnery jsou Velká Británie, Itálie, Německo, Španělsko, Turecko, Jižní Korea.
Libye je bohatá země s pozoruhodně vysokou životní úrovní. Její bohatství i vojenská síla jsou založeny na těžbě a vývozu ropy. Autokratická vláda proslula mimo jiné podporou mezinárodního terorismu.
Co se týče turismu, tak Libye nepatří k zemím s rozvinutou turistickou infrastrukturou
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 16:58 | Jan Tichý
A nebylo vám zima?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 17:09 | Alan
Tak nevím, jestli v tomto hydeparku už ani tak nejde o to, co se tu píše, ale kdo to píše. Jestli by nakonec nebylo lepší znovu zavést anonymitu příspěvků. Čtenáři by se vyjadřovali k věci a ne k osobě pisatele.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Ještě v roce 2010 byli obyvatelé Libye šťastní.
5. Leden 2012 - 18:20 | vltavín
Docházejí argumenty ozvěna, přivála tichou ostrou pavlač z NB. Došly argumenty.
Tak pro pana Tichého. Tady je vyhodnocení spokojenosti občanů Dánska, ale i některých států Afriky. Nejspokojenější z Afiky jsou obyvatelé Malawi, Botswany a Libye. Všechny tři země jsem navštívil. Nejchudší je zcela určitě Malawi. Nejbohatší by měla být Botswana / ohromné diamantová naleziště, 1/3 obyvatel má AIDS, průměrný věk cca 40 let/. Takže celkově bych znovu dal nejvýše Libyi. Zpráva pro JT, v srpnu v noci na poušti v Botswaně mráz - 5°C. V srpnu v Libyi krásné hvězdné noci pod širákem / 1999/.
http://www.finance.cz/zpravy/finance/280521-dansko-nejstastnejsi-zeme-sveta/
Dánsko – nejšťastnější země světa
Petr Gola, Finance.cz - Ekonomické ukazatele 17.9.2010
V první desítce nejšťastnějších zemí světa jsou: Dánsko, Finsko, Nizozemí, Švédsko, Irsko, Kanada, Švýcarsko, Nový Zéland, Norsko, Belgie. Česku patří 21. místo z členských zemí OECD (až za námi je např. Polsko, Maďarsko, Slovensko, Itálie, Korea či Turecko). Ze zemí Severní a Jižní Ameriky jsou nejštastnější obyvatelé Kanady, Kostariky a Panamy. V Africe jsou nejštastnější občané v Malawi, Libyi a Botswaně.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 19:33 | růženín
Alane tady nejde o seriozní diskuzi na tema pravdivosti původně uvedených údajů.Je snaha převést řeč na "balkonovou diskuzi",v níž má samozřejmě navrch /jak si podsouvá/ pan Doškář.Tady to již vypadá i na bájivé lhaní.Několik symptomů této nemoci
Mezi bájivými lháři lze potkat majitele přepestrých identit, zájmů a potřeb.Jeho hlavním motivem je získání takové pozornosti a respektu, jaké by podle jeho názoru nikdy nepoznal, kdyby se spolehl na svoje obyčejné a nezajímavé „já“. Trpí nedostatkem sebevědomí a vymýšlení historek, v nichž hraje hlavní roli, se pro něj stává drogou, bez níž se neobejde.Pozornost si vynucují také jako údajné oběti, protože pocity slasti zažívají pouze tehdy, když se jim u svých bližních podaří vyvolat účast či soucit.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 20:52 | vltavín
Libye patřila mezi země s vysokou životní úrovní.
http://www.pulsartours.cz/index.php?type=destination&id=179
Informace o Zemích > LIBYE > info
Libye (Libya)
Libye je stát s životní úrovní, která je na africké poměry velmi vysoká...
Originální název: Al Jumahiriyah al Arabiyah al Libiyah ash Shabiyah al Ishtirakiyah al Uzma
Hlavní město: Tarábulus (595 000 obyv.)
Počet obyvatel: 5 633 000
Ekonomika: Bohatý africký stát. Životní úroveň lidí je na africké poměry vysoká.Téměř 1/3 obyv. pracuje v průmyslu. Inflace 3%, nezaměstnanost 27%, zahr. dluh 4,4 mld. USD.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Sudetech jinýma očima .
5. Leden 2012 - 23:08 | milan zahradnik
Jo, souhlasím s vámi. Růženín, Vltavín a p.Tichý by si mohli posílat emaily . My ostatní bychom konečně zas mohli volně diskutovat a bavit se. Bylo fakt zábavné číst příspěvky Dark Sida nebo Šťourala nebo vaše.
Růženín, Vltavín a p.Tichý by si mohli ve volném čase třeba číst. Doporučuji : 2knihy
Cejch a Lesk a bída Čekání . Obě od Zdeňka Šmída.
O předválečných, válečných i poválečných událostech v Sudetech se dá psát i jinak, než p.Tichý a
to tak, že ani Češi ani Němci nebudou dotčeni ale smíření.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Sudetech jinýma očima .
5. Leden 2012 - 23:10 | milan zahradnik
To Alan and others
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
5. Leden 2012 - 23:44 | růženín
Je to věc názoru,já mám ten,že psát o historii se dá pouze pravdivě.Zapomenout na státní propagandu a vidět události,jak říkají historici,tehdejšíma očima.
Ve středověku byl jeden zajímavý zvyk.Za vraždu musel vrah své oběti před popravou vytesat tzv. smírčí kříž.Jeden byl znovu objeven např. ve Cvikově při obnově břehů potoka.Zajímavá symbolika.
Mohu se zeptat,jak by jste psal vy o poválečných událostech?Aby došlo ke smíření?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Leden 2012 - 10:47 | vltavín
Pane milane zahradníku, souhlasím. Jdu číst doporučené knihy a ve volných chvílích budu tesat smírčí kříž ve Cvikově u rybníčku. Doufám, že už nám nebude mít kdo vysvětlovat proč.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Leden 2012 - 11:35 | růženín
Já myslel,že jste tu Doporučenou skvělou literaturu Zkáza Slovanů s citacemi ideologů nacismu přečetl.Tesejte si,ale ne u mého!Stejně by z toho byl kýčovitý trpajzlík,podbízející se do německé zahrádky.Jeden symbolický smírčí kříž tu už je.Na Lesním hřbitově,na symbolickém hrobě.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Sudetech jinýma očima .
6. Leden 2012 - 15:20 | milan zahradnik
Zdeněk Šmíd byl vystudovaný historik. Knihy sice napsal později, ale viděno tehdejšíma očima.
Žádná státní propaganda tam nikde není.
Cejch vyšel také německy. Zajímavé je, že někteří Češi mu vytýkají, že je to kniha příliš proněmecká a někteří Němci, že je příliš pročeská. Ale není, je napsaná s pochopením pro všechny.
Jedna z úvodních povídek v knize Lesk a bída Čekání líčí velmi podobnou tragickou poválečnou epizodu, jaká se odehrála v Boru. Ale jinak, taky s pochopením pro všechny.
A k vaší otázce : Umět to, napíšu to taky tak.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Leden 2012 - 16:30 | růženín
Šmíd byl učitelem ruštiny a dějepisu.Nepsal historické studie,ale romány s historickým pozadím.To je ten problém.Studie obsahuje suchá fakta a zajímá velice úzký okruh lidí.Ale je většinou pravdivá.99% obyvatel si přečte ,nebo skoukne historické romány a věří tomu jako pravdě.Navíc je efekt umocněn i působením těchto děl na city.Takový Jirásek.Dobrý historik.Věděl proč píše báje a pověsti,nebo historické romány.99,99% Čechů bere tuto povinnou literaturu za historický fakt.Ačkoliv fabuluje jak praotcem Čechem,tak Čechami.To už je ale ovlivňování národního vědomí.
Kvalitní historik by to zhodnotil takto.Jeho dílo nevypovídá o době,kterou popisuje,ale o době,ve které žil.A tak je to s většinou "historických "románů.Hodnoďme je z hlediska literárních kvalit a ne jako historickou studii.
Pokud ten román podráždil obě skupiny,tak byl asi dobrý.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Leden 2012 - 16:45 | Jan Tichý
Kolego Zahradníku, úvodní článek uváděl údajné "pravé důvody, proč byla Libye napadena"! Ujišťuju vás, že bych oponoval každému, kdo by to tvrdil v době, kdy celý svět držel vzbouřeným Libyjcům palce a kdy zoufale potřebovali jakoukoli podporu a pomoc. Vaše shrnutí 3 diskutérů na stejnou hromadu moc nesedí. Nemám dojem, že bych tady opanoval prostor na úkor ostatních. Jestli dobře počítám, měl jsem za půl roku jen 6 vstupů, celkem 35 řádků.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Leden 2012 - 19:30 | růženín
Na řádky jasně vede Vltavín,ctihodný zastupitel.Víte pane Tichý, že známá IPadresa 90 182 187 se přeměnila na cvikovandu?Nevíte,zda už má po přechodu?Už začal dělat ostudu i ve Cvikově.Jdu googlovat jestli je bájivé lhaní léčitelné.
Prý velice těžko.A internet ještě bájivým lhářům přihrává.Své lži mohou šířit pod různými identitami.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
6. Leden 2012 - 22:35 | vltavín
Uvádím zde reakci na vystoupení JT dnes v ČD:
" Na JT podávám trestní oznáméní. Josef Doškář, (90.176.228.*), dnes 18:30.
Pane Jane Tichý, vaše jednání je odporné. Já odpovídám poslední 3 měsíce pod svým jménem. 2 krát, nebo 3 x jsem odpovídal jako Vlastislav Smutný a 1 x jako cyklista. Toto je moje IP adresa. Je jediná!!! "
Doplňuji o další nesmyslné napadení mé osoby Jiřím Walterem dnes v ČD:"
Re: katastrofaJiří Walter, (83.208.147.*), dnes 17:33Reagovat..Z Novoborské diskuze:...že z té třetí IP 90182 187 adresy přispívá zastupitel Josef Doškář. "
Moje odpověď dnes v ČD:"
Jiří Walter je nemocen .
Josef Doškář, (90.176.228.*), dnes 19:33Reagovat..Jiří Walterovi v diskuzi dochází argumenty, lže jak tiskne. Dnes jsem byl od 14.00 hod. na pohřbu pana profesora Jiřího Dušánka. Po té jsem byl v restauraci ( v Rybárně). Z restaurace jsem odcházel odpoledne někdy po čtvrt na šest. V restauraci sedělo několik pedagogů a mimo mne ještě jeden zastupitel. Pane Waltře, jste nemocen. Nevím jak se ta nemoc jmenuje, ale určitě nejste zdráv. "
Když se zeptáte pana Šepse, třeba Vám to potvrdí / myslím ti moje dnešní alibi /.
Upozorňuji oba pány, že do ČD, píši již přibližně 3 měsíce pouze ze svého počítače (90.176.228.*), nejsem totiž již 3 měsíce na cestách.
Věštíte-li pánové ze skleněných koulí, máte je oba špatné.
Na poslední straně Hydeparku k dnešnímu datu, času 18.55 má nejvíce posledních zakončení růženín- 5 x. Protože to nevydrží, za chvíli to bude 6x.
Jak říká pan Tichý, něco to napovídá.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Ach jo...
7. Leden 2012 - 12:52 | Jan Tichý
Docela rád bych věděl, podle kterého paragrafu je výrok - "Pane Doškáři, taky byste se mohl pod svou druhou IP adresu podepsat. " - trestným činem. Nemohl byste to nějak česky vysvětlit tak, abych tomu i já rozuměl?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
7. Leden 2012 - 14:22 | vltavín
V ČD vyšel článek "S úřadem se domluví přes počítač"
Nový Bor - Lidem v Novém Boru odpadne cesta při vyřizování úředních záležitostí. Ty budou moci v nejbližší době vyřídit elektronicky.
Považuji tuto službu za užitečnou.
Janu Tichému nebudu nic vysvětlovat. Bojí se okopírovat, to co napsal, ale zejména to, na co reagoval. K tomu co jsem uvedl, nemám co bych dodal.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
7. Leden 2012 - 14:29 | růženín
A jako co?Kdo lže, o tom si může každý udělat představu z "vývoje" vašich názorů v této diskuzi.Kolikrát jste už napad pana Tichého a další.Kde je zastupitel Doškář,když jsou osočováni pracovníci NB radnice?
DOPSÁNO..Během 3 minut,kdy jsem psal odpověď JD,původní článek s IP adresami zmizel zmizel.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
7. Leden 2012 - 14:37 | vltavín
Sršíte opět mimořádnou zlobou. je to zřejmě tím, že vám cvikovští sdělují pro vás nepříjemné pravdy. Já vás ubezpečuji, že s tím nemám nic společného. Musíte hledat někoho ve Cvikově.
S vámi si vše pánové vyříkám u přestupkvé komise, nebo u soudu.
Vracím se k tomu, co jsem uvedl 6.ledna v 9.47.
Pane milane zahradníku, souhlasím. Jdu číst doporučené knihy a ve volných chvílích budu tesat smírčí kříž ve Cvikově u rybníčku. Doufám, že už nám nebude mít kdo vysvětlovat proč.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
7. Leden 2012 - 18:12 | růženín
Budliky ,budliky!!!!!
A budete mezi tou výrobou trpaslíka taky držet čestnou stráž u mražáku?To abychom se vrátili k tematu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Pane Doškáři,podejte na sebe trestní oznámení
9. Leden 2012 - 19:53 | růženín
Jste-li čestný muž,jistě tak učiníte!
Cituji vás...Já odpovídám poslední 3 měsíce pod svým jménem. 2 krát, nebo 3 x jsem odpovídal jako Vlastislav Smutný a 1 x jako cyklista.
Jenom pod článkem V Novém Boru ušetří peníze diskutujete jako Vlastislav Smutný celkem čtyřikrát.Přitom všechny míří na přispěvatele Kamadevu IP (83.208.147),kterého jste nazval Jiřím Walterem a častoval např....Jsem z Vás smutný pane Jiří Waltře, růženíne ze Cvokova
Pane Doškáři,vaše jednání je odporné,asi jste vážně nemocen.Ta nemoc se už diagnostikuje sama.Vy už si totiž nepamatujete /nebo nechcete/ co jste napsal předevčírem.Taky si ale pletete první a třetí os.č.j.,jak odhalil pan Tichý.
Pane Doškáři jste-li čestný muž,podáte na sebe trestní oznámení....spáchal jste to,co pan Tichý a to hned ČTYŘIKRÁT!!!
Kompromitující materiál
http://ceskolipsky.denik.cz/zpravy_region/v-novem-boru-usetri-penize-obcanu-20111107.html?diskuse=1
.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: O Libyi jinýma očima .
12. Leden 2012 - 12:59 | Emil Hulka
Revoluce v Libyi proběhla na základě obecné nespokojenosti s dlouhou vládou Kadáfího režimu.
Lidé chtěli změnu. Blahobyt nerozhodoval. Moje rodina má informace od příbuzných v Tunisku, kteří žijí u hranice. Informace co dostáváme od příbuzných nejsou vůbec příznivé.
Do revoluce se zapojili i lidé s nečistými úmysly. Je to taková směs dobra a zla.
Hlavně aby to nebylo horší.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.





