Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce pomníku

Verze pro tisk |

Krátce o co v Novém Boru jde: 2. června 1945 bylo v tehdejším Boru u Č. Lípy, podle rozkazu velitele 47. pěšího pluku pplk. Josefa Sekáče, popraveno 8 Němců. Byli popraveni pro neodevzdání zbraní na zabíjení lidí v době stanného práva. Zastřelení Němci byli ponecháni pro výstrahu 24 hod. na místě popravy. NV byl pověřen pohřbením zastřelených osob. Pohřbení provedl zaměstnanec německé národnosti pan Hase. O hrob se od počátku nikdo nestaral. Na konci roku 2005 požádalo Kulturní sdružení občanů německé národnosti ( KSSON) radu města o obnovení tohoto hrobu na kterém chtěli vztyčit kříž se jmény popravených. 16. ledna 2006 Rada města, ve všeobecné shodě s občany města, tento požadavek odsouhlasila. 9 dnů na to, 25. ledna 2006 se Janu Tichému a Mgr. Lovecké podaří přesvědčit zastupitelstvo města, že není třeba hrob obnovit, že navrhují umístit Pamětní desku na nejčestnějším místě hřbitova ,proti pomníku Rumburských hrdinů. Zastupitelé města nechtěli tento návrh odsouhlasit. Chtěli mít jistotu, že popravení nebyli fašisté. Po dlouhém jednání, a teprve až po ubezpečení Mgr.Loveckou, že popravení provinilci nebyli fašisté, byl pomník odsouhlasen. O souhlasu rozhodl jeden hlas. Mgr. Lovecká prohlásila, že popravení nebyli fašisté, že to může dokázat dokumenty z archivů. Paní Mgr. Lovecká do té doby nikdy v archivech nebyla, lhala. Tento pomník byl povolen a postaven na základě podvodu. Během několika let bylo prokázáno, že popravení byli nacisté a jeden dokonce esesák. Pomník byl odsouhlasen podvodem! Krátce k filmu Hra o kámen. Pana Geberta vůbec nezajímají důvody sporu. On přijel do Nového Boru, točit film, se záměrem zesměšnit občany, kteří protestují proti pomníku nacistů a esesáků. Autor se nesnaží najít důvody, proč odpůrci protestují. Důvody proč protestují jsem mu řekl do kamery na hydeparku, a slyšel je několikrát u mne doma. Archivní dokumenty, proč byli provinilci popraveni ho nezajímaly. Nezajímaly ho ani podmínky otrocky zaměstnaných zajatců (pracovalo jich tam několk stovek) v továrně firmy Rachmann. Neposlouchal, když jsem mu vyprávěl o výrocích Němky Wernerové, která chtěly Čechy vyhubit jako krysy. Neposlouchal, když jsem se zmiňoval o pochodu smrti ( ze Schwarzheide) Židů a Nežidů (500 vězňů), kteří šli a projížděli vlakem ( jako dobytek) přes naše město 5. až 7. května 45. V té době místní nacisté ještě přísahali na náměstí věrnost Říši do posledního muže (30.4.45, 1.5.45). Netočil si informace o tom , že 9.5. 45 jeden z největších nacistický zločinců zaměstnaných u Rachmannů, dozorce Sielaf, organizuje doma v bytě společnou sebevraždu (? zastřelením) osmi osob ( nejmladší je kojenec). Společnou sebevraždu páchají i manželé Bittmannovi se svoji dcerou ( 14 roků). Fanatičtí nacisté - 11 mrtvol!!! Co se nechalo čekat od nacistů, kteří ještě žili? Přes Bor se vrací řada vězňů z koncentračních táborů. Dne 22.5.45 se vrací „domů“ přes Bor pět lidických žen. Přežily pochod smrti. V Boru se setkávají poprvé s češtinou. Vítají je vojáci pplk. Sekáče. Vojáci dojetím brečí. Ženy ještě stále nevědí, že Lidice již nejsou. Jugoslávští zajatci žádají exemplární potrestání majitelů Rachmannovy továrny za vykořisťování zajatců a zavlečených osob při vojenské výrobě. Předložili současně řadu dokladů, které měly být před příchodem Rudé armády zničeny. Protože jeden z nich se svým požadavkem u RNV neuspěl, předal je později veliteli zdejší posádky. Tyto všechny informace pana Gebetra nezajímaly. Do filmu si obsadil naivního Pavla Danyse, který ho provádí svým politickým světem. Film sestřihal tak, aby protestující byli vnímáni jako prosťáčkové. Pavel Danys mu svoji naivitou velmi nahrál. Ve filmu byly zneužity i bolestné chvíle po úmrtí Luboše Kalouse ( je slyšet i pláč pozůstalých) a zneužitý je i starý nemocný Rolf Eisner, který si na prstech počítá, zřejmě již v pozdním stáří, kolik mu bylo roků a pak vzpomíná (co kde slyšel), že zastřelené osoby ležely na náměstí den, nebo dva a měly nafouklá břicha.Pro Geberta vrchol filmu. Zcela něco jiného tvrdil a tvrdí dosud žijící svědek, zdravý Jiří Rosický, který viděl zastřelené druhý den dopoledne, a všechny popravené si prohlédl. Poznal mezi nimi i nacisty Martu Wernerovou a Eduarda Podbiru. Dále uvedl, že popravení byli oblečení a neviděl na nich žádné stopy násilí a neviděl žádné deformace břicha. O situaci na českolipsku po válce vypovídá sklář P. Schowald.:“ Chlápek na osobním si mne změřil a pronesl: „Tady čtu, že jste z České Lípy. Tam mě chtěli zastřelit.“ Z Němce jako poleno vylezlo, že po kapitulaci Německa ležel zraněný v českolipské nemocnici. Na pokoji s ním byl esesák, který konec války neunesl a rozhodl se na poslední chvíli postřílet aspoň český personál. Gardisté ho zpacifikovali a tak jediným výsledkem bylo, že u zdi za nemocnicí skončili všichni Němci. Naštěstí zvítězil rozum a nemocní řadoví vojáci se vrátili zpět na svá lůžka.“ Josef Doškář, 8.1.2013 podrobněji- http://www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti http://www.lidice.cz/peticeNB/index.html

Přehled témat Nové téma

Komentáře

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

"Vidíte? Už si toho všiml!"

A je to tu zas.
Pane Doškáři, až jednou opustíte toto slzavé údolí, tak se uleví tolika lidem, že si to ani nedovedete představit. Ty Vaše pindy, které pořád opakujete do zblbnutí... ať si každý udělá názor sám, na to přece nepotřebuje Vás.
Na vině je samozřejmě technický pokrok - nebýt možnosti kopírovat pomocí stisků několika kláves, upsal byste se a už by byl dávno pokoj.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

a pořád totéž!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pro pana Kocharowského moje reakce, je reakcí na neskutečné pindy pana Geberta. Kdyby nebylo pind v tomto filmu a neustálého nekonečného pindání pana Tichého, tak bych nereagoval.

V příspěvku je mnoho nového a neměnného starého. Hodnocení je poprvé komletní. Velmi dobře zachycuje situaci, která v N.Boru tehdá byla. Škoda, že toto hodnocení nemohu doplnit o fotografie hrdých nacistů Rachnmannů( ( otce a syny) ozdobených odznaky s hakovými kříži.
Nebo řadu fotografií z pohřbu nacisty otce Rachmanna, kde mu dává zdviženou pravicí poslední sbohem nacistická a esesácká elita města, do které odjakživa patřila celá rodina. Rachmannové měli také výrobní prostory v koncentračním táboře Rabštejn.
Rachmanové byli významní váleční zločinci.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

A neprozradil byste nám, pane Berane, kdo toho strašného člověka teda platí? V případě paní Jany se mu to zostuzení povedlo teda do morku. Neměla by pana Geberta žalovat? Jak koukám, v Novém Boru tah na branku neměla právě silný. A ani pan Miloš nebodoval tolik, jako za starých časů. Jinak si dovoluji připomenout, že v porotě mezinárodního festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě žádný z Novoborska a okolí neseděl - a vidíte, čestné uznání, dle očitých svědků se diváci výborně bavili. Že by to taky někdo platil? Otázky...

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Zde je Hra o kámen zdarma ke stažení
http://dafilms.cz/download/key/qylTvrsK1Z
lze si udělat obrázek.Přeposláno do Furtenbergu.Měli by o tom též vědět

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Souhlasím. Ať si každý udělá vlastní závěr a posoudí o co "rejžovi" ve filmu jde.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Včera fungoval,dnes už ne.Zřejmě to bylo volné jen týden.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Nestihl jsem :o(. Nechal jsem si to na dnes.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Nikoli - "Beran" jen neumí číst a nemá kalendář, což je pro něj příznačné:

"Na webovém portálu DAFilms je možné zhlédnout zdarma dokumentární filmy, v nichž hrají podstatnou roli současní kandidáti na prezidenta. Podívejte se, jak Miloš Zeman, Karel Schwarzenberg, Jana Bobošíková nebo i nekandidující Tomio Okamura vystupovali v době, kdy nikdo ani nevěřil, že v České republice bude přímá volba prezidenta. V týdnu OD 7. DO 13. LEDNA na webovém portálu DAFilms.cz."

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Dobré ráno pane Tichý, vaše dnešní ranní informace :""Na webovém portálu DAFilms je možné zhlédnout zdarma dokumentární filmy, v nichž hrají podstatnou roli současní kandidáti na prezidenta." je opět zavádějící.
Stačí sdělit, že tento film byo možno zhlédnout pouze od 7.1. do 13. ledna 2013 a protože dnes máme již 15. ledna, tak máme smůlu. Pro někoho opětně mohla být vaše informace skutečně zavádějící
Takže ještě jednou, film,který se snaží poškodit odpůrce pomníku nacisů a esesáků se na webovém portálu již nevyskytuje.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pan Tichý pouze zopakoval Virtualnímu ,co napsal před čtyřmi dny.Co je na tom zavádějícího?

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Vy to nepochopíte.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Zahlédl jsem někde odkaz na stažení filmu Hra o kámen. Můžete ho dát znovu, případně někde poskytnout? Do kina se mi nechce, obzvlášť když tam nikdo jiný nechodí.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jakmile se něco nového o možnosti stažení filmu Hra o kámen dozvím, informaci rád zveřejním.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Film bude uveden za týden 23.1.2012 ve 20.00 hod. v Č. Lípě,v kině Crystal.
Pro informaci uvádím zde reakci na uvedení filmu včera v NB.
Včera to byly také tanečky. Opak tanečků antifašistů v Jablonci, ale to snad ne! Film je hlavně o panu Danysovi a nepochopeném, ukřivděném starostovi Marešovi.
S mrtvými jste se nevyrovnal hlavně vy, pane Tichý. Nevyrovnal jste se s oběšenou Annou Gebertovou, a nevyrovnal jste se ani s osmi popravenými nacisty, kterým jste znemožnil obnovení jejich hrobu. Vše se odehrálo na úkor památníku pro esesáka a nacistu A. Trägera.
Jako vždy vaše údaje o číslovkách zavánějí nacistickou propagandou.
Popravení Němci leželi ( podle dokumentů) na náměstí 24.hod.. Starý, velmi nemocný Mareš ve filmu říká, že slyšel, že na náměstí leželi 1 až 2 dny. Vy jste po té psal, že tam leželi 2 dny. Váš kámoš Šebelka psal v Dnes ( liberecká příloha), že tam leželi několik dnů.
Na včerejším promítání bylo 33 návštěvníků. Vy jste opět napsal několik desítek lidí.( je to pravda, zní to lépe, pro někoho i devadesát).
Pana Danyse nepodpořil zatím nikde, nikdo!
Film není dokumentem o poválečných událostech. Film využil figury místního politika Pavla Danyse k zesměšnění všech odpůrců pomníku.
Problematika boje proti pomníku je dobře uvedena:
viz.:http://www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku
http://www.lidice.cz/peticeNB/index.htmlhttp://

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Virtuální,s tím IN je to dokonalé.Člověk by pomalu věřil,kdyby Vás neznal.Nebyl to náhodou ten německý antifašista Uwe Müller,co umí líp česky než německy?:o)))Jinak díky za detailně popsanou atmosferu.Skoro jako by jste tam byl

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Doškář měl by jste upřesnit své výroky.Ti čtyři nacisti,jak píšete na Lidice,se nějak záhadně pomnožili na osm!A to in Memoriam,jak by řekl váš president,spolusignatář,spoluodpůrce atd.Danys,který nějak záhadně upadl v nemilost.
A kdy konečně dodáte ty materialy stanného soudu,abychom si nemusili myslet,že Sekáč je zločinec,který spáchal osminásobnou vraždu,Úplně stačí v tom rozsahu jako souce pan Tichý st.
A bez ohledu na to,že mu dodal na rozsudky noty Prezident Osvoboditel.
Jinak až zase budete někde dozorovat ten film,poslouchejte,co říká pan Mareš starší.Stál v místech kde je dneska ten kiosek.Zřejmě ta trafika,kde vše pozoroval.Nic tak hrozného jako bičování,mlácení atd,neviděl.
Mně doma učili pravdomluvnosti a taky jsem byl přesvědčován,že samochvála smrdí.No jsme rozdílně vychováni...Problematika boje proti pomníku je dobře uvedena...ale možná Vám pomáhala figura místního politika Pavla Danyse .K zesměšnění všech odpůrců pomníku ale již došlo tím,že jste se s ním dali do holportu

Nahoru

Re: Hra o kámen

Tehdy jsem byl sice o automatickém převodu členů přesvědčen (už ani nevím, kdo mi to vsugeroval jako fakt), ale nejpozději od semináře 2009 víme, že to není pravda:

"Po připojení Sudet k Německé říši byl župním vedoucím NSDAP v Liberci jmenován Konrad Henlein. Prvním úkolem bylo převést Sudetoněmeckou stranu – jedinou v Sudetech povolenou stranu! – do NSDAP a zajistit výstavbu strany a přičleněných svazů. Kolektivní převod všech 1 300 000 členů SdP by ale znamenal riziko přijetí osob nevyhovujících říšským požadavkům. Proto byli členové převáděni INDIVIDUÁLNĚ na základě prověrek a podle zásluh. Do NSDAP bylo zpočátku přijato jen asi 450 000 členů, většinou na dvouletou zkušební dobu. Po 15. březnu 1939 měla župa 45 okresních a 1 842 místních organizací. Do dubna 1943 se stav NSDAP převedením dalších a příchodem mladých členů zvýšil na 526 760, bylo to 16 % obyvatel župy.“ (viz příručka Kdo byl kdo v Říšské župě Sudety)

Žádný automatický převod členstva se tedy nekonal! A virtuální "Beran" to ví určitě taky. To jen zase dělá blbýho (=lže!), když se mu to hodí do propagandy.

Mimochodem: AR taky nebyl "agent" z povolání, pouze "spolupracovník". SD od něj chtěla informace o zahraničních OBCHODNÍCH cestách. Protože ho horlivý partyzán 2. června zastřelil na útěku, znemožnil tím jakékoli další vyšetřování, které v srpnu 45 chtěla policie zahájit. (Pro novinářskou zkratku je ale takové vysvětlování moc dlouhé.)

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Měli by jste se nějak pane Virtuální dohodnout,kdo z vás lže.Vy tvrdíte že popraveno bylo osm nacistů,pan Doškář čtyři,alespoň na svých petičních stránkách,jinak osmi.
Vy tvrdíte,že byli popraveni /spíš zavražděni/ dle paragrafů o pravomocech velitele na zápolí v cizím státě v době branné pohotovosti.Pan Doškář v režimu stanného práva,tedy odsouzeni stanným soudem.
Někdo z vás tedy evidentně lže.Nebo že by oba?
Nepoškozují se náhodou ti odpůrci svým lhaním sami?

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Agrese od spravedlivého trestu se pozná již po mnoho staletí.Provinilci byli odsouzeni nezávislým soudem.Kdy konečně dodáte ten váš doklad o průběhu stanného soudu?Neustále píšete dokola o jeho existenci,tak ho konečně doložte.Do té doby je zločincem Sekáč,stejně jako odporní osnovači Lidic.Ani tam nebyly žádné spravedlivé popravy a právem pachatelé stáli jako zločinci před soudem.Na tom nic nemění,že čeští komunisté je omilostnili a naverbovali do svých řad.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Složitost této doby přibližuje výstižně i projev pana PhDr. Vladislava Jindry přednesený na semináři 10. 10. 2009.

„Od 9. května 1945 se ve městě vystřídali tři sovětští velitelé. Nejvíce vědomostí máme o veliteli druhém – P. P. Koločenkovi, který zde získal později čestné občanství. Ten pomohl městu zabezpečit zásobování moukou, zavést v městě klid a pořádek. Přesto po řadě útoků na Čsl. orgány v jiných částech pohraničí byla do Boru u Č.Lípy od 29.května dislokována Čsl. vojenská jednotka, která tu vykonávala strážní službu až do roku konce1945. Jejím velitelem byl major dělostřelectva Ladislav Holas. Ten v součinnosti se sovětským velením v České Lípě a okresní správní komisí vyhlásil okamžitě stanné právo a požadoval vydání všech zbraní v držení obyvatel pod trestem smrti. Porušení této povinnosti vedlo pak k události 2.června s řadou dohadů a ne zcela ověřených příčin této veřejné exekuce. Po repatriaci zavlečených osob tu totiž zůstali někteří občané z budoucí Jugoslávie, kteří žádali exemplární potrestání majitelů Rachmannovy továrny za vykořisťování zajatců a zavlečených osob při vojenské výrobě. Předložili současně řadu dokladů, které měly být před příchodem Rudé armády zničeny. Protože jeden z nich se svým požadavkem u RNV (Revoluční národní výbor) neuspěl, předal je později veliteli zdejší posádky. Zda byla tato žádost vyslyšena, není známo, ale je možné, že značně přitížila majiteli továrny při jeho odsouzení. Kolem této události se v průběhu let nahromadilo mnoho nepravd i smyšlenek. Tvrdilo se dokonce, že neexistoval ani rozsudek stanného soudu. To popírá jeho opis přeložený do němčiny a zapsaný v pohřební knize lesního hřbitova, který jednoznačně uvádí, že byli zastřeleni podlestanného práva.“ Tolik PhDr. Jindra historik, kronikář a čestný občan našeho města.
viz.:http://www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku
http://www.lidice.cz/peticeNB/index.htmlhttp://

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

"Jan Beran" jaksi zapomněl, že NENÍ v žádném seznamu voličů, takže si chudák nezavolí :o)))

Oba pánové (víc jich tu není!) asi omylem viděli jinej film: v HOK vedle stínového DP promlouvá bez cenzury opakovaně i zastupitel Vltavín a v kolektivních akcích je vidět a slyšet taky dirigent "Beran". POŠKODILI SE TEDA LEDA SAMI! A v tomhle tématu HP je vidět už jen zoufalá snaha převést to do zacyklované debaty o historii. Nikde jinde už svou propagandu uplatnit nemůžou.

P.S.: Na besedě po filmu se taky s pobavením probírala genialita pana režiséra, kterou jako první odhalil Danys Pavel: Gebert přece už před 2-3 lety musel vědět, kdo a kdy bude kandidovat na prezidenta - a načasoval si premiéru přesně do prezidentské kampaně jen proto, aby znemožnil oba nejvlastenečtější kandidáty. Nezaslouží si cenu už jen za tohle?

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

On toho pan Gebert natočil a pak nechal sestřihat. Je toho velké množství ovšem možném i nemožném. Informace, která ve filmu není, je fakt, že otec Eisner opustil v mládí svého syna Jindřicha, a zanechal ho údajně v těžkých životních podmínkách. Podle sousedů to by byl prýl hlavní důvod, proč Jindra na otce zanevřel a vzal si jméno otčíma, který se o něho vzorně staral. Otec Eisner se " přesunul" do SRN a stal se zde profesionálním vojákem Bundeswehru. Zde zestárnul. Zůstal sám a opuštěn. K němu se vrací bez prostředků, syn, bývalý starosta, kterého opustila místní ODS a on opustil jí. Zde se setkávájí, oba opuštění, za přítomnosti kameramana a režiséra Geberta, který zde snímá stárého, velmi nemocného muže , který si počítá na prstech svůj věk.
Chaoticky vypráví co slyšel a vypouští z úst větu o stavu provinilců po zatřelení. Odporně doíimavé. Vrcholná scéna filmu. Popis zastřelených provinilců je vymyšlen a potvrzuje vážnost choroby starého Eisnera.
Více viz.:http://www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku
http://www.lidice.cz/peticeNB/index.htmlhttp://

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Zase o něčem jiném, ale přitom nic nového:
Zastupitel Josef Doškář tady pomlouvá a špiní další rodinu a nestydí se hanobit památku člověka, který před měsícem zemřel.

Věřím, že i NA TOHLE si novoborská veřejnost před příštími komunálními volbami vzpomene. Takoví lidé by nás zastupovat neměli!
Dokonce věřím, že ani Jana Bobošíková by s takovými metodami "politického boje" nechtěla mít nic společného.

Poznámka pro "Berana": voliči si to už přeberou sami.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Důchodci,kteří si "točí Mlýnek" palci rukou,zřejmě vzpomínají,jak je ten sGottwald s komunisty semlel .o)))
Pplk.Sekáč se postavil nacistům asi tak,že pracoval ve vysoké funkci v protektorátním úřadu.
Zřejmě by tam vydržel do konce války,kdyby se armáda na pokyn Němců nezačala zbavovat židovských a legionářských důstojníků.Měli dvě možnosti-čestně odmítnout,ale pak ztratit pěknou výsluhu,nebo zažádat o propuštění a v poklídku,finančně zabezpečen si žít.
Samozřejmě toto jim kádrový profil nevylepšilo.Proto se tací horlivě hnali do pohraničí dohnat,co za války opomněli.
Nevíte,pane Virtuální,jak se postavil VŘSR?Vždyť byl nedaleko.O tom,že by v Petrohradě nějak zasahoval jsem opravdu,ale opravdu neslyšel.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Tichý, na rozdíl od vás i se ve svém posledním příspěvku vracim k popisovaným dějům ve filmu.
Pro vás ještě jednou.
Informace, která ve filmu není, je fakt, že otec Eisner opustil v mládí svého syna Jindřicha, a zanechal ho údajně v těžkých životních podmínkách. Podle sousedů to by byl prýl hlavní důvod, proč Jindra na otce zanevřel a vzal si jméno otčíma, který se o něho vzorně staral. Otec Eisner se " přesunul" do SRN a stal se zde profesionálním vojákem Bundeswehru. Zde zestárnul. Zůstal sám a opuštěn. K němu se vrací bez prostředků, syn, bývalý starosta, kterého opustila místní ODS a on opustil jí. Zde se setkávájí, oba opuštění, za přítomnosti kameramana a režiséra Geberta, který zde snímá stárého, velmi nemocného muže , který si počítá na prstech svůj věk.
Chaoticky vypráví co slyšel a vypouští z úst větu o stavu provinilců po zatřelení. Odporně doíimavé. Vrcholná scéna filmu. Popis zastřelených provinilců je vymyšlen a potvrzuje vážnost choroby starého Eisnera.
Pan Eisner zemřel, je to událost vždycky smutná.
Já jsem popsal to co režisér nafilmoval. On však na rozdíl ode mne, zneužil nemocného sterého může, což uvádím v hlavní článku.
Pro vás ještě jednou:" Ve filmu byly zneužity i bolestné chvíle po úmrtí Luboše Kalouse ( je slyšet i pláč pozůstalých) a zneužitý je i starý nemocný Rolf Eisner, který si na prstech počítá, zřejmě již v pozdním stáří, kolik mu bylo roků a pak vzpomíná (co kde slyšel), že zastřelené osoby ležely na náměstí den, nebo dva a měly nafouklá břicha.Pro Geberta vrchol filmu.Zcela něco jiného tvrdil a tvrdí dosud žijící svědek, zdravý Jiří Rosický, který viděl zastřelené druhý den dopoledne, a všechny popravené si prohlédl. Dále uvedl, že popravení byli oblečení a neviděl na nich žádné stopy násilí a neviděl žádné deformace břicha."

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jste opravdu trapní. Proč si spolu nesednete do hospody a nevyříkáte si to tam? Tady jen zasmrádáte vzduch.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Doškáři,nelžete zase.Jak víte že počítal na prstech kolik je mu let?Na to kolikrát jste byl na tom filmu jste dosud nezaznamenal,že prohlásil,že to pozoroval z míst ,kde je dneska ten stánek?
Proč soustavně lžete? Ve vašem věku je to odporné.
A hlavně ,kdy dodáte podklady pro své neustálé tvrzení,že opis stanného soudu existuje?
Nebo opět lžete?Vždyť z té hřbitovní knihy citujete.Nebo to tam ve skutečnosti není?
Bylo by ho dobře dodat.Takhle může pan Gebert klidně dál a po pravdě prohlašovat ,že došlo k osmi vraždám.A pplk.Sekáč je tedy masovým vrahem.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Ten stánek s novinami si pamatuji hodně dlouho a je tam pořád.Poraďte mi,kdy byl Eisner naposledy v NB.Určitě to víte.
Bitva u Vjazmy byla s největší pravděpodobností největší katastrofa Rudé armády vůbec. Jednalo se o brilantně naplánovanou a brilantně provedenou akci německé skupiny armád Střed. Němci zaútočili na křídla Rudé armády a podařilo se jim zajmout 672 000 rudoarmějců a obrovské množství techniky. Tato bitva otevřela Němcům přístup k Moskvě. Tolik encyklopedie
Celkově na Kalininském a Západním frontě zemřelo 123 380 sovětských vojáků.Pane Beran,že jste na té NB Sorboně nedával moc pozor?Máte ta čísla nějak popletena
Ale snad si vzpomenete,kdo předal příteli Stalinovi německou dezinformaci,že na něj připravuje jeho generální štáb atentát s cílem zabít ho?
Načež nechal Stalin vystřílet skoro všechny vysoké důstojníky.To se to pak Hitlerovi bojovalo.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Omluva Kafkovi, opravdu jen stručně:

Podle dokumentů, které má MěÚ NB k dispozici, sloužil dr. Träger ve Vjazmě (v orig. Wjasma) ve válečném lazaretu II/521 v hodnosti lékař-asistent (Assistenzarzt) od 28.07.1942 do 06.08.1942 (tj. celých 10 dnů!!!), kdy byl „přeložen s lazaretním vlakem“ zpátky do Německa (Senftenberg) a současně povýšen na „vrchního lékaře“ (Oberarzt). Od 06.08.1942 do 07.10.1942 byl totiž hospitalizován „pro poškození srdečního svalu“.
Z jediné poznámky „oder welcher Parteigliederung: SS“ (v kartotéce lékařů) nelze vyčíst, odkdy byl řadovým členem SS, nejpravděpodobněji ve složce Allgemeine-SS.
Podrobně viz http://www.i-noviny.cz/nazor/tragicky-osud-borskeho-primare

Beran & spol. se neštítí jakékoli lži, proto je s nimi „diskuze“ nemožná.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Odpověď Kafkovi. Držím se neustále téma a skutečností , které jsou uvedeny ve filmu. A jsou tam uvedeny i odporné detaily.

K panu Tichému. Události u Vjazmy jsem nikdy nestudoval, Jsem, ale rád, že potvrzujete, že esesák Träger u Vjazmy byl. To jste nakonec předal i na MěÚ v NB.
Pan Tichý není schopen přímé diskuze.

Všechny poválečné události v NB byly osvětleny a Janu Tichému vyvráceny viz:
://www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku
http://www.lidice.cz/peticeNB/index.htmlhttp://

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Ha ha, lhář "Beran" jen zneužívá toho, že tady dokumenty wehrmachtu neopisuju do konce války. Jednu lež vyvrátíte... ale už končím, kolego Kafko.

Nahoru

Re: Hra o kámen -pomýlený Beran

Největší masakr na obyvatelích SSSR způsubli komunisté.
Konkretně
V Rusku zakládal Gulagy už Lenin. O masový teror se zasloužil i Zinověv, který nechal popravovat rukojmí v Petrohradě, Ordžonikidze vyplenil Tbilisi, Trockij zaváděl tvrdé represe v armádě. Byly koncentráky, procesy a zabíjení nevinných. Do roku 1921 zahynulo v Rusku téměř pět milionů lidí. A represe v letech 1929 – 1953 (smrt Stalina) vedly k zatčení 22 milionů lidí, z nich asi 1/3 zahynula. Při přesídlení byla vybita asi třetina Čečenců, Ingušů a všech 20 tisíc Aktinců, polovina Balkarů a Kalmyků.
Komunisté místo Hitlerovy rasové genocidy, praktikovali třídní genocidu… Hitler vyvraždil asi 25 milionů obětí nacismu, avšak obětí světového komunismu je několikráte více.
Nacisti byli v SSSR břídilové .
Stejně jakoi nacisté se k československými občanům chovali komunisté
SOVĚTŠTÍ KOMUNISTÉ POZABÍJELI V RUSKU 120 000 ČECHOSLOVÁKŮ!!!!
ZDE I S PODKLADY http://www.czechpatriots.com/csmu/perzekuce.php
To vůbec nevadí tzv.Protipomníkářům aby se s takovými spolčili.Dokonce i s těmi,kteří zradili svou vlast a 21.srpna 1968 místo obrany státní hranice ji otvírali okupantům!!!Následně náležitě proškoleni v Moskvě zaujímali čelné kolaborantské pozice v KSČ
Protipomníkáři se dehonestují sami,jejich činy jsou zdokumentovány.Např akce právě se zarytými komunisty uspořádanou přes protest města.Protagonisté Protipomníkáři tam jsou náležitě zobrazeni !!!
http://ceskolipsky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-hrstky-lidi-slavily--vyroci-konce20100510.html

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pokud virtualnímu Beranovi není 90.let a nezdravil ve škole Soudruhu,pak vychází jediné-zdravil Heil Hitler :o)))
Proto tak tíhne k totalitnímu režimu.
Ano,pan Doškář protestoval proti okupaci v r. 1968.Dnes se těmito zrádci národa prokazatelně paktuje.Dokonce si porůznu tito kolaboranti pochvalují spolupráci s ním.O čem to svědčí?
Již malé děti se učí ve škole chápat věci v souvislostech pane Beran.Uvás jsem si všiml opakuNelze hodnotit charakter člověka podle toho co dělal v roce 1968.Ale také podle toho jak se zachoval následovně,jak pevné jsou jeho zásady a zda si za tím chováním stojí.
Těch lidí co po roce 1968 bylo "pomýleno" je mnoho

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Jiří Waltře, jak jsem vám již několikrát sděli běžte s komunisty do háje. Vy jste za nich vystudoval a pilně jste s nimi studoval marxismus leninismus.V pohodlíčku jste za nich vystudoval.

Jsem na barikádě proti pomníku nacistů a esesáků a je mi jedno, jestli se mnou na té barikádě je Zahradil, Zeman,Bobošíková, Filip nebo Cincibus. Vy jste na té druhé straně barikády a vám vadí všichni protivníci. Pan Cincibus je podle vás slabé místo, tak do něj bušíte z vaší cvikovské pavlače.

Cincibuse vyhodili za normalizace normalizační komunisté z práce. Po revoluci ho rehabilitovali a on se vrátil zpět do své strany. Je to jeho věc. Určitě to něco vypovídá o jeho charakteru. Vy jste v té době vystudoval a po té si nechal říkat soudruhu. Takže soudruhu učiteli běžte do p...le Mně v té době znemožnili studovat na VŠ a moje děti kvůli mně nemohli studovat, protože jim jeden soudruh psal nedoporučení, kvůli mé politické angažovanosti a hodně si vymýšlel. ( tento soudruh vstoupil do Dubčekovy rodné strany, a aby se v té straně udržel, Dubčeka opustil a pro normalizační stranu pilně pracoval). Shodou okolností to byl předseda německé menšiny Československé socialistické republiky ( tak nějak se to jmenovalo). Já jsem mu dávno odpustil a když jsem ho v Boru potkával, tak jsem se ho ptal na zdraví a pozdravoval jeho manželku.
On byl pochopitelně předsedou německé menšiny i po revoluci a byl by jim ještě dneska, kdyby ho v Praze, před několika léty neporazila tramvaj.
Na barikádě proti pomníku nacistu jsou " se mnou" lidé z celého politického spektra. Takže soudruhu učiteli Waltře, jsem na stejné barikádě, jako byli bojovníci v květnu 1945 v Praze. Je mně jedno jestli vedle mně stojí komunista, sociální demokrat, policajt, nebo zloděj. Pan Gebert ve svém filmu tam nechal v "rámci objektivity" pouze zmíňku o zloději a pobavil tím diváky. Jan Tichý prý tleskal ve stoje.
A tím se opět vracím k tématu. Držte se ho, prosím. Proti komunistům jste mohl bojovat za minulého režimu. To jste soudruhu učiteli určitě nedělal, takže dnes bojujete proti důchodci panu Cincibusovi a chcete jeho jménem pošpinit i mne, hrdino!
Vraťme se k filmu.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Barikáda... protivníci... aneb kdo nejde s námi... Chybí už jen ten třídní boj, který se ve stalinském pojetí zostřuje. Nedávné "podle sousedů... prý" prozrazuje opovrženíhodné kádrovácké metody zneužívání drbů, které při svém "bádání" považují za přípustné. Jako všechno, co "protivníka" nějak pošpiní. Podle nich. Typické je, že na tom zastupitel Doškář nevidí nic špatného.

Opět omluva Kafkovi :o)))

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Tichý na barikádách v Praze, právě nebyl žádný třídní boj. Na barikádě stali vedle sebe policajt, komunista, sociální demokrat, zloděj, prostitutka atd.. Krásně to popisuje Jan Drda v Němé barikádě.
Dělám to nerad, ale znovu budu opakovat minulý příspěvek. Jestli tady někdo někoho špiní tak je to růženín. Pane Jane Tichý, kádrováka za podnikový výbor KSČ, budu klidně jmenovat. Mám na to svědky. Jak jsem již před tím uvedl. Já jsem mu odpustil. Nikdy jsem mu to nevrátil.
21. Leden 2013 - 12:20 | vltavín

Pane Jiří Waltře, jak jsem vám již několikrát sděli běžte s komunisty do háje. Vy jste za nich vystudoval a pilně jste s nimi studoval marxismus leninismus.V pohodlíčku jste za nich vystudoval.

Jsem na barikádě proti pomníku nacistů a esesáků a je mi jedno, jestli se mnou na té barikádě je Zahradil, Zeman,Bobošíková, Filip nebo Cincibus. Vy jste na té druhé straně barikády a vám vadí všichni protivníci. Pan Cincibus je podle vás slabé místo, tak do něj bušíte z vaší cvikovské pavlače.

Cincibuse vyhodili za normalizace normalizační komunisté z práce. Po revoluci ho rehabilitovali a on se vrátil zpět do své strany. Je to jeho věc. Určitě to něco vypovídá o jeho charakteru. Vy jste v té době vystudoval a po té si nechal říkat soudruhu. Takže soudruhu učiteli běžte do p...le. Mně v té době znemožnili studovat na VŠ a moje děti kvůli mně nemohli studovat, protože jim jeden soudruh psal nedoporučení, kvůli mé politické angažovanosti a hodně si vymýšlel. ( tento soudruh vstoupil do Dubčekovy rodné strany, a aby se v té straně udržel, Dubčeka opustil a pro normalizační stranu pilně pracoval). Shodou okolností to byl předseda německé menšiny Československé socialistické republiky ( tak nějak se to jmenovalo). Já jsem mu dávno odpustil a když jsem ho v Boru potkával, tak jsem se ho ptal na zdraví a pozdravoval jeho manželku.
On byl pochopitelně předsedou německé menšiny i po revoluci a byl by jim ještě dneska, kdyby ho v Praze, před několika léty neporazila tramvaj.
Na barikádě proti pomníku nacistu jsou " se mnou" lidé z celého politického spektra. Takže soudruhu učiteli Waltře, jsem na stejné barikádě, jako byli bojovníci v květnu 1945 v Praze. Je mně jedno jestli vedle mně stojí komunista, sociální demokrat, policajt, nebo zloděj. Pan Gebert ve svém filmu tam nechal v "rámci objektivity" pouze zmíňku o zloději a pobavil tím diváky. Jan Tichý prý tleskal ve stoje.
A tím se opět vracím k tématu. Držte se ho, prosím. Proti komunistům jste mohl bojovat za minulého režimu. To jste soudruhu učiteli určitě nedělal, takže dnes bojujete proti důchodci panu Cincibusovi, kterého chcete pošpinit a potom jeho jménem chcete pošpinit i mne, hrdino!
Vraťme se k filmu.
Pane Tichý vraťme se k filmu.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Neschopnost "myšlenku" opustit...

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Běžte raději sepsat recept na guláš.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Škoda že jste to neřekli hned!
Vážení soudruhovia,drazí spoluobčané !
Nevadí nám ti stoupenci ideologie,která má na svědomí třikrát více obětí než nacisté
Nevadí nám ti,co zradili národ vpustili sem okupanty a kolaborovali s nimi
Nevadí nám ti,co mají na svědomí smrt 130tis. Čechoslováků,150tis.perzekovaných Čecho-
slováků,300tis emigrantů kteří opustili vlast.
Nevadí nám ti,co pod pojmem Osvobození viděli krádeže,znásilnění a omezení Národní suverenity
Nevadí nám ti co umožnili Hitlerovi vyzbrojení,vycvičení vojsk,podporovali jeho Blitzkrieg a kousko- vali si s ním Evropu.
Nevadí nám ti,co co školili na svých Gulazích esesáky jak zřizovat koncentráky
Nevadí nám ti,co omilostnili strújce Lidic -Inzerujeme tam
S čelnými představiteli zločinné KSČ spolupracujeme-
ALE TEN TICHÝ S TÍM SVÝM PAMÁTNÍKEM,TEN TEDY VADÍ!!!!
Svolávám zloděje,zločince všeho druhu,prostitutky!Na stranu naší barikády!!!
Váš Protipomníkář
.P.S.Když to s tím Metálem tak nádherně naší partičce vyšlo,že bychom tak nějak ideologicky toho slušňáka Tichého nezašlapali?Vzhůru na barikádu!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jestli vidíte vzorný charakter v člověku,kterého komunisté vyhodili oknem a on tam zase vlezl dveřmi...:o))))
A vůbec Milada Horáková chtěla třetí světovou a Gottwald byl hrdina.Nevadí Vám pane Doškář,že Váš spolusignatář má zakázaný přístup do školských zařízení,po zkušenostech s ním?

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Růženín i Tichý mají obdobné tendence v dynamice zakončování souvětí. Liší se jen vulgaritou. Zdá se, že jde o stejnou osobu.

Z článku, z diskuse a ostatních informací na webu lze vyčíst, že:
Dr. med. Alfred Träger narozen 8. 4. 1897 Schönwald, Haida - Arnsdorf, Egermannstrasse 263
jmenován Dr. med. 12.5.1923, šéf - primář nemocnice Haida 23.3.1929, člen NSDAP Nr. 6794146, požádal 18.12.1938 a od 10. 6. 1941 SS.

Že jmenovaný nacista operoval na frontě u Wjasmy, kde došlo k největšímu masakru civilistů jednotkami SS, nebo že byl jmenován vrchním lékařem, nebo že se stal lékařem u jednotek strážících koncentrační tábory - Totenkopfverbände, neopravňuje automaticky kohokoliv, aby byl vystavěn v Novém Boru na Lesním hřbitově pomník.
Dokonce ani jeho neověřený konec, k tomu neopravňuje.
Pomníky se stavěly hrdinům, nikoliv nacistům a esesákům.

Jelikož podle doložených faktů příznivců pomníku (Růženína Jana Tichého) se dodnes nacista a SS dr. Alfred Träger nenašel, ani nebyly nalezeny jeho ostatky a neví se kde vlastně skončil, nebo zahynul, jedná se o pomník minimálně jednoho nacisty a esesáka, což odporuje podmínkám za kterých lze pomník vůbec vystavět.

V každém případě je to ostuda zástupců novoborských, že dodnes nebyli schopni se od nacistického pomníku veřejně distancovat a svrhnout jej jako na půdě České republiky nepřípustný. Pro ostatní obyvatele je to jasný signál, že i zástupci novoborských obyvatel existenci pomníku minimálně tolerují, čímž bohužel dehonestují všechny postižené nacismem.

Jen pro úplnost: pro dobu vymezenou 30.zářím 1938 až 28. říjen 1945 (doba revoluční) platí 115/46 Sb. Jinak řečeno jednání, k němuž došlo ve výše uvedené době, a jehož účelem bylo přispět k boji o znovunabytí svobody Cechů a Slováků nebo které směřovalo ke spravedlivé odplatě za činy okupantů nebo jejich pomahačů, není bezprávné ani tehdy, bylo-li by jinak podle platných předpisů trestné. Tolik dodnes platná legislativa.
Kdokoliv by chtěl nazvat pplk Skáče masovým vrahem, nebo jinak obvinit tehdejší vojenské strážní a ochranné jednotky musí to nejprve dokázat, jinak jej zle za tyto veřejné výroky žalovat za hanobení těch, kteří se zasloužili o obnovení ČSR v předválečných hranicích.
Jakákoliv žaloba však narazí na §1 zákona č. 115/1946 Sbírky.
Na dobu nesvobody, nebo revoluční dobu se nemůže pohlížet okem mezinárodních úmluv o lidských právech vydaných třicet let po ukončení doposud nejstrašnější války.
Veškeré omluvy a přímluvy za nacisty a esesáky operující kdekoliv na světě jsou nepřípustné.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane PH,asi nevíte,že od samého začátku se dle pana Tichého a jiných mluví jako o symbolickém hrobě.
Asi nevíte,že památník nacistů z toho udělal komunální komik Danys s fabulátorem Doškářem.
Asi nevíte,což čerpám z materialů přímo KČP,že od dob Josefa II.podnes je zakázáno pohřbívat za hřbitovní zdí
Asi nevíte,že o zákoně 115/.1945Sb. se vyslovala skupina poslanců ČSNS,ve svém prohlášení jak v tisku tak na Nár.shromáždění tuším poslanec Hora ..přiznejme si,že těch zločinů bylo tolik,že je bylo potřeba přikrýt zvláštním zákonem,který rozhodně českému národu čest nedělá-
Asi nevíte,že na nátlak OSN/přímo gen.tajemníka/ byla ČSR přinucena zahájit vyšetřování těchto činů.K tomu zřízena komise
Asi nevíte ,že oblastní úřadovny Státní bezpečnosti byly pověřeny na základě výnosu č. VII/C-14050/taj.47 z 3. 10. 1947 vyšetřením porevolučních událostí
Asi nevíte,že po bolševickém puči v únoru byla tato komise rozpuštěna
Asi nevíte,že válečné zločiny byly konkretizovány ještě před koncem války pro potřeby Norimborského soudu
Asi nevíte,že bylo odpuštěno např.Alfredu Kolínskému dozorci SS,z jehož podnětu vznikla Reportáž psaná na oprátce a motáky vynášel ven.
Nevíte toho dost.Schwarzenberg žbrblá vy blábolíte

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Zítra ve 20.00 hodin bude v kině v České Lípě promítnut film Hra o kámen- film natočený se záměrem poškodit odpůrce pomníku. Vedle tohoto úmyslu jde tvůrci zejména o zavedení Debat o poválečných dějinách
Není to hra o kámen, je to hra jak z odsunu udělat vyhnání.

O to mu šlo od začátku.

Nahoru

Re: Hra o kámen-vyjádření Miloše Zemana k odsunu, a gen.Beerovi

.... Skutečně jsem to srovnal se stalinskými migračními postupy.
...Odmítám výzvu gen.Beera k odstoupení K.Schwarzenberka
A je to:o))))

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Zítra to opět uvidíme. Autoru Gebertovi nejde vůbec o to, proč tisíce lidí protestují proti pomníku. Příčina ho nezajímá. On to sám říká.
Chtěl si z těch co protestují udělat legraci, zesměšnit je, a po té řešit v diskuzích problém odsunu.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Tak jsme včera opět viděli film Hra o kámen. Cca z 30 návštěvníků bylo cca 20 odpůrců pomniků.
Myslím, že se začíná postupně dařit vysvětlovat to, že odpor proti pomníků a připomínání nacistické minulosti v NB nastal až po té, co Mgr. Lovecká s panem Tichým zabránili obnově hrobu popravených Němců. Obnova hrobu byla odsouhlasena Radou města, za podpory většiny obyvatel města NB. Dvojice Lovecká-Tichý vnutili zastupitelstvu " náhradu" . Místo hrobupostavit na nejčestnějším místě hřbitova pomník. Zastupitelé města NB v lednu 2006, to odsouhlasili pod podmínkou, že popravení nebyli nacisté. MUDr. Coufal tehdá řekl, kdyby totiž byli nacisté, mohli by s tím být v budoucnu problémy.
Mgr Lovecká, která do té doby nikdy v životě nebyla v archivech, prohlásila, že nacisté nebyli, že to může dokázat dokumenty z archivu. Postupně se začalo ukazovat, že popravení byli nacisté a primář MUDr. Träger dokonce esesák.
A problém byl a je na světě! Pan doktor Coufal měl pravdu.
Mně se reakce na film líbila a ocenil jsem zejména vystoupení Mgr Barbory Spalové a obecně se mi líbila i většina vystoupení pana Mgr Pehra.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Mně ve vystoupeních páně Taškářových osobních či písemných vždy zaručeně pobaví souvětí "Mgr Lovecká, která do té doby nikdy v životě nebyla v archivech"... Že by jí implantoval hned po porodu nějaký čip a sledoval od té doby každý její krok?

Dále: režisér si z protestujících legraci nedělal, oni se zesměšnili sami - všichni do jednoho.

Tak. Vyřízeno k dennímu pořádku.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Ano, paní obdivatelko (herečko) pana režizéra Geberta. Paní Lovecká čip zatím asi nemá. Opírám se o informaci od samotné paní magister, která mně toto sdělila na obědě, na který jsem ji cca před 3 léty pozval. Opírala se výhradně o informace od pana Tichého.
Jinak stále platí : Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

A kdo že je to vlastně ten vltavín? Vždyť ten se nezmohl ani na vlastní chemický vzorec.
Jedním z doprovodných znaků některých vltavínů je tzv. zvonivost. Platí to i v případě tohoto? Co všechno vyzvoní?
Jak nápadné je silné rozbrázdění povrchu vltavínu? Odpoví mi vltavín?
Struktura vltavínu se údajně kolem 1100 stupňů Celsia začne zcela hroutit, až se zničí, a to je důvod, proč nelze vltavínový odpad přetavit a znovu použít. (Je třeba vyzkoušet.)

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

To nic nemění na tom, že film Hra o kámen, nechal sestřihat pan režisér tak, aby zesměšnil odpůrce pomníku nacistů a esesáků.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Tak na to podejte trestní oznámení.Přeci si nenecháte líbit,že vás cílene někdo veřejně zesměšňuje a poškozuje.Nebo vám to nevadí?
Na to jsou přeci zákony.
Podle § 11 občanského zákoníku má fyzická osoba právo na ochranu své osobnosti, zejména života a zdraví, občanské cti a lidské důstojnosti, jakož i soukromí, svého jména a projevů osobní povahy. Kromě ochrany osobnostních práv prostřednictvím civilního soudu je možná ještě ochrana prostřednictvím orgánů činných v trestním řízení – stávající trestní zákon totiž obsahuje v § 206 skutkovou podstatu trestného činu pomluvy.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

To nic nemění na tom, že ve filmu Hra o kámen nechal pan režisér hovořit hlavní hvězdu tak, jak jí zobák narostl (za což se mu dostává nehynoucích díků, jak ostatně slyšel asi každý v kině).

A že ta hlavní hvězda je sama o sobě trapná, ješitná, směšná a navíc ještě ss (stínový starosta a.k.a. samozvaný starosta), za to přece nemůže ani režisér ani jakákoli práce ve střižně :-)

To by mělo být jasné i takové inteligentní, leč evidentně nesmírně zapšklé hornině.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

...zvlášť když i ta hornina ve filmu několikrát taky promlouvá. Velmi podobně jako na besedě, soudím aspoň podle ukázky.

Jeho "dialektické" změny argumentů a akcentů mi nepříjemně připomínají pružnou propagandu levicového kandidáta na prezidenta (kulantně řečeno):
Petice Pánů Odpůrců žádá okamžité odstranění náhrobku - po pár letech je kupodivu Vltavín "ochoten" postřílené slušně pohřbít, ale zajisté někde jinde. Danys dokonce za stejným účelem navrhoval exhumaci, snad by na ni dokonce i připlatil...

Věc má ale háček, protože dodnes žádný z ozbrojenců neprozradil, kde přesně nařídili mrtvé zahrabat.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Tichý, téma s panem Danysem si udělejte někde jinde.

KSONN požádalo Radu města Nového Boru o obnovení hrobu popravených 8 mi Němců. Rada města v lednu 2006 tuto žádost jednomysně potvrdila ve všeobecné shodě s občany města. Vy jste s pomocí paní Mgr. Lovecké zabránili obnově hrobu a navrhli jste postavit Pomník na nejčestnějším místě hřbitova.
Pomník byl podle vás tenkrát odsouhlasem tzv. milostivě ( vaše slova).
On byl odsouhlasen s podmínkou, že nebyli fašisté. Pan Coufal to formuloval přibližně takto, kdyby byli fašisté mohly by s tím být v budoucnosti problémy.
Slova pana doktora se naplnila!
Někteří byli nacisté podle legitimací, někteří svým chováním. Váš oblíbenec Träger, který odmítal již v roce 1938 ošetřovat Čechy, byl v NSDAP i SS.

Proto vznikl odpor proti pomníku nacistů a esesáků.O tom film mlčí. Pomník se dostal do tématu komunálních voleb z těchto důvodů.

Tento názor tvrdím celou dobu novinářům. Všude i v inovinách v několika článcích! Velmi podrobně jsem to vysvětloval i panu Gebertovi doma, přibližně v průběhu 4 dnů. Ani ťuk. Teď se mu to postupné vrací a vrátí!

Viz :www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku
http://www.lidice.cz/peticeNB/index.htmlhttp://

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Doškáři, evidentně jste už několikrát navštívil úplně jiný film. Vy být DJ, už Vás posluchači ženou svinským krokem, protože takhle zaseknutou gramofonovou desku by asi nedokázali akceptovat :-).
To opravdu není historický dokument, po kterém tolik toužíte. Fakt ne.
Je to - řekněme - cinema verité, kde se zaznamenávají názory obou stran na jeden problém.
A kde ta pravda ("Řekni, jak to tenkrát bylo!") je, na to musí vzniknout nějaký jiný film. Mohl byste se kupříkladu podílet na jeho vzniku... Vy i ss PD.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Vždyť to říkám pořád, úplné propagandistické přemety. Ale máte smůlu, Vltavíne. Ocituju jen z pamfletu vašeho spolubojovníka na hlasité barikádě Zdeňka Stehlíka, jak jste návrh KSONN "ve všeobecné shodě podporovali":

ZS píše doslova: Návrh podpořilo též Kulturní sdružení občanů ČR německé národnosti - ZO Nový Bor, které v hanebnosti a urážkách daleko překonává dikci samotných předkladatelů.
Cituji - bez známých jmen - začátek i konec tohoto "příspěvku":
"Památník usmíření. 2. června 1945 bylo na náměstí Nového Boru bezprávně zavražděno vojáky samozvaného 47. pěšího pluku československé armády... atd.
3. června 1945 byl cestou ke státní hranici zavražděn na neznámém místě v lesích MUDr. Albert Träger... atd." (Konec citace)
Pod tuto drzou a provokativní nestoudnost, která by měla být památníkem usmíření, se svorně podepsaly dámy předsedkyně a místopředsedkyně ZO KSONN! (potud Zd. Stehlík, Není to jenom boj o kámen, ČL - duben 2010, str. 12-13)

Podotýkám, že to není jen stanovisko dvou dam, ale návrh několika desítek členů KSONN, které obě dámy tlumočily vedení města.
Takovou účelovou ztrátu paměti nelze omluvit ani případnou počínající sklerózou, pane zastupiteli!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Když se někdo přihlouplý,bez vlastní sebereflexe,přihlásí na Superstar,musí taky počítat s tím,že dopane místo cestou vzhůru do řad Hvězdné pěchoty.Někdo se s tím vyrovná,někdo kope o to intenzivněji kolem sebe
Hledá chybu v režiserovi,porotě,divácíchZkrátka všude,jen si nepřipustí vlasní podíl.Uvidíme jakou cestou se novoborská hvězdná pěchota

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

J. T.: Ale tak on pan Doškář má asi nejen hosipu... trpí též těžkou paranoiou, když mně, již téměř půl století pohlaví mužského, napíše "Ano, paní obdivatelko (herečko) pana režizéra Geberta".

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Máte-li problém s panem ZS, tak se obracejte na něho.

Pane Tichý, pro Vás opě znovu
Krátce o co v Novém Boru jde: 2. června 1945 bylo v tehdejším Boru u Č. Lípy, podle rozkazu velitele 47. pěšího pluku pplk. Josefa Sekáče, popraveno 8 Němců. Byli popraveni pro neodevzdání zbraní na zabíjení lidí v době stanného práva. Zastřelení Němci byli ponecháni pro výstrahu 24 hod. na místě popravy. NV byl pověřen pohřbením zastřelených osob. Pohřbení provedl zaměstnanec německé národnosti pan Hase. O hrob se od počátku nikdo nestaral. Na konci roku 2005 požádalo Kulturní sdružení občanů německé národnosti ( KSSON) radu města o obnovení tohoto hrobu na kterém chtěli vztyčit kříž se jmény popravených. 16. ledna 2006 Rada města, ve všeobecné shodě s občany města, tento požadavek odsouhlasila.
9 dnů na to, 25. ledna 2006 se Janu Tichému a Mgr. Lovecké podaří přesvědčit zastupitelstvo města, že není třeba hrob obnovit, že navrhují umístit Pamětní desku na nejčestnějším místě hřbitova ,proti pomníku Rumburských hrdinů. Zastupitelé města nechtěli tento návrh odsouhlasit. Chtěli mít jistotu, že popravení nebyli fašisté. Po dlouhém jednání, a teprve až po ubezpečení Mgr.Loveckou, že popravení provinilci nebyli fašisté, byl pomník odsouhlasen. O souhlasu rozhodl jeden hlas. Mgr. Lovecká prohlásila, že popravení nebyli fašisté, že to může dokázat dokumenty z archivů. Paní Mgr. Lovecká do té doby nikdy v archivech nebyla, lhala. Tento pomník byl povolen a postaven na základě podvodu. Během několika let bylo prokázáno, že popravení byli nacisté a jeden dokonce esesák. Pomník byl odsouhlasen podvodem!
Jinak více viz:
:www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Máte pravdu,dokonce spolu pořádají akce,třeba s těmi STBaky,kteří na hranicích stříleli a zabíjeli spoluobčany/ prý jenom plnili rozkazy/, nebo vrcholnými normalizačními kádry.Známé obličeje jsou zdokumentovány zde
http://ceskolipsky.denik.cz/diskuse/obrazem-hrstky-lidi-slavily-65-vyroci-konce-valky.html
Vidíte tváře Danys,Doškář,Uksa,Cincibus

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Už jste s těmi věčnými repeticemi dost únavný, neexistující Berane. Uvědomujete si to? Je to průhledná taktika: po průseru s padělaným certifikátem honem honem odvést pozornost na jiné téma. Ale čí pozornost, když to tady čte asi pět lidí, jejichž postoje jsou zřejmé předem?

Poznámka panu zastupiteli: Neuměle se tady od "publicisty" Zd. Stehlíka distancujete (to mu musí být líto) - a přitom jste jeho pamflet v Lípě po filmu zase rozdávali! Ach, ta chatrná paměť :o)))

A druhá poznámka pro pana zastupitele: Symbolický hrob se projednával v prosinci 2005, zastupitelé hlasovali v lednu 2006, v srpnu byl náhrobek hotov. Následovaly DVA ROKY NAPROSTÉHO KLIDU, než jste v Novoborském měsíčníku poprvé protestoval. Všichni ostatní se k vám pak teprv postupně nabalovali (s čestnou výjimkou komunistů, jejich zastupitel byl proti od začátku). Kdybyste to tenkrát neudělal, mohli jsme mít ve městě klid dodnes. Ti mrtví vůbec nikoho neruší.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

= rekordních 6 lží v pětiřádkovém odstavci neexistujícího "Berana" (sedmá!).

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Tichý, zase melete páté přes deváté. Odpovídáte pane Beranovi a zároveň oslovujete mne.
Už zase mluvíte o nějakém padělaném certifikátu. Jestli se opět strefujete do povrzení nějakého Rrachmanna, který dostal potvrzení že 4. dezembera splnil svoji povinnost vůči vůdci a Ríši. Opakuji vám znovu, že tento lístek je uložen v archivu MV v Kánici u Brna a je součastí spisu o zatčení Štěpána Rachmanna.

Zpět k pomníku nacistů a esesáků.
Na konci roku 2005 požádalo Kulturní sdružení občanů německé národnosti ( KSSON) radu města o obnovení tohoto hrobu na kterém chtěli vztyčit kříž se jmény popravených. 16. ledna 2006 Rada města, ve všeobecné shodě s občany města, tento požadavek odsouhlasila.
9 dnů na to, 25. ledna 2006 se Janu Tichému a Mgr. Lovecké podaří přesvědčit zastupitelstvo města, že není třeba hrob obnovit, že navrhují umístit Pamětní desku na nejčestnějším místě hřbitova ,proti pomníku Rumburských hrdinů. Zastupitelé města nechtěli tento návrh odsouhlasit. Chtěli mít jistotu, že popravení nebyli fašisté. Po dlouhém jednání, a teprve až po ubezpečení Mgr.Loveckou, že popravení provinilci nebyli fašisté, byl pomník odsouhlasen. O souhlasu rozhodl jeden hlas. Mgr. Lovecká prohlásila, že popravení nebyli fašisté, že to může dokázat dokumenty z archivů. Paní Mgr. Lovecká do té doby nikdy v archivech nebyla, lhala. Tento pomník byl povolen a postaven na základě podvodu. Během několika let bylo prokázáno, že popravení byli nacisté a jeden dokonce esesák. Pomník byl odsouhlasen podvodem!
Jinak více viz:
:www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Zábavná úvaha... zvlášť přesvědčivé jsou ty desítky vykřičníků. Ale tolik si nefanděte. Když se to naposled počítalo, dostali pánové Danys a Doškář dohromady jen pár stovek hlasů.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

"Pane Tichý, respektujte celonárodní referedum o nacistickém pomníku v Novém Boru !!!!!!!!!!!"
Celonárodní referendum... u nás v krajském městě Váš milec významně prohrál.

A jakkoli opravdu nemám rád vyjadřování pomocí vulgarismů (i když teď se to bude nosit, hulvát na Hradě půjde všem příkladem), na tohoto skopového virtuála se hodí nádherný citát I. M. Jirouse, který by si Miloš Zeman mohl zařadit do svého běžného slovníku.

"Čurák čurákem zůstane, i když mu nikdy nevstane."

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Beran,uvědomte si,že člověk,který nevyhrál čestně/ záměrné inzeráty důstojníka STB.kurupčník Šlouf,Lukoil/,veřejně prohlásil
Tzv.divoký odsun lze přirovnat pouze k národnostním čistkám Stalina.
...odsuzuji poválečné akce,kdy někteří vyrazili do pohraničí vraždit civilní obyvatelstvo.Jak víme,mnozí z nich byli konfidenty Gestapa.
Tolik Miloš Zeman.Takže bych příliš nejásal.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jak už jsem jednou psal,film jsem neviděl,ani nehodlám,ale plakát se mi líbí moc.Pejsek,páníček v kožeňáku a s kabelkou,to nemá chybu.Kam se hrabe Bittner!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jan Tichý, autor tří rodokapsů se pustil do Zdeňka Stehlíka, přesně řečeno do jeho brožůrky.
Je zajimavé, že cca 20 ks těchto brožůrek, které byly dány k dispozici divákům ( ležely na stolku u vchodu) hodil někdo demokraticky do koše. Přítomní se dohodli, že to mohl udělat jedině ten blonďák, co měl na sobě slušivou minisukni.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Petruška Šustrová,o jejichž zásluhy o demokracii snad není pochyb. o NB událostech řekla
....Pravda ovšem také je, že poválečná zvěrstva většinou nepáchali lidé, kterých se utrpení dotklo nejvíc, ale rozvášnění fanatici a prospěcháři, kteří si dělali zuby na německý majetek. Že se někdo zastává tehdejší krutosti a násilí ještě dnes, JE ZRŮDNÉ.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Překladatelka a publicistka Petruška Šustrová se narodila v Praze 18. května 1947 do komunistické rodiny. Takže o událostech v pohraničí toho musí hodně vědět. Kolik ji bylo tenkrát roků?

Zločiny, které ve druhé světové válce páchali ukrajinští nacionalisté – banderovci, patří k nejtemnějším stránkám její historie. Na tom nic nemění skutečnost, že se část nacionalistických pohlavárů a jimi ovládaného hnutí v čele se Sťepanem Banderou za druhé světové války dostala do rozporů s německou politikou, která měla jiné plány než vyhlášení samostatné Ukrajiny, o jaké usilovali banderovci. Přesto se čas od času ozvou hlasy beroucí je v ochranu. Na příklad Petruška Šustrová.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky
- s hlubokým zármutkem uctívá památku obětí Hladomoru na Ukrajině, který byl v letech 1932-1933 zrůdným totalitním režimem záměrně vyvolán, aby zlomil odpor ukrajinského lidu k násilné kolektivizaci a zdeptal jeho národní sebevědomí;
vyjadřuje jménem českého národa hlubokou soustrast příbuzným a blízkým milionů lidí, již se stali obětmi Hladomoru, který úmyslně a cíleně vyvolal zločinný stalinský režim;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a3/GolodomorKharkiv.jpg
Takto se válely mrtvoly po ulicích.To jste ale nedodal,že ti Banderovci měli v čerstvé paměti anekci Ukrajinského státu Sov.Ruskem a komunistickou genocidu s min. 3.5 mil.obětí,některé zdroje uvádí 7mil..Že při ústupu slavné Rudé armády byla praktikována spálená země a vraždění Ukrajinců.Objektivně.. stejně ale vraždili i Ukrajinci komunisty.Následně poznali,že nacisti a komunisti jsou z jednoho těsta.
Nám se to krásně mluví.Pod útlakem Habsburků jsme se stali třetí nejvyspělejší oblastí Evropy.
Co oni mohli čekat na konci r.1945?Smrt v boji nebo pomalé umírání.
Tím nechci zpochybnit zvěrstva.kterých se dopouštěli.Ale taky nebyli rozhodně sami.
Doporučuji shlédnout dokument
http://kultura.idnes.cz/glosa-o-novem-dokumentu-o-banderovcich-dyf-/televize.aspx?c=A110504_190903_televize_tt
Pane Doškář počítejte.Ti jediná zločinci dle Vás- nacisti,vyvraždili v Holokaustu,zdokumentováno 5.9 mil židů za 7 let.Komunisti za dva roky na Ukrajině zhruba to samé.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Dnes to řekla Merkelová, že Německo ponese odpovědnost za napácháná zvěrstva navvždycky.
Vyhlášení provedla dnes k 80. výročí nástupu Adolfa Hitlera k moci v Německu..
Možná, že byste se k tomu mohl dnes aspoň přiklonit. Předpokládám, že jste také součástí 4. kmene.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Nevímj,co je čtvrtý kmen.Nicméně měli by jsme se taky přihlásit zase ke zločinům svého národa a vzít si z něho ponaučení.Nemyslíte?Nebo to svědomí národa zahrabávat,třeba jako mrtvé u Dobronína?Myslíte,že to Čechům prospívá?

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Já jsem chtěl jenom říci, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, když hovoří o neodpustitelné vině německého národa, nikdy to neomlouvají zločiny komunismu. Vy nám to podsouváte při každé příležitosti.

Dneska je výročí nástupu Adolfa Hitlera k moci. Držím se tohoto tématu stejně, jako paní Merkelová, nebo pan president Joachim Gauck.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Oni nemají co omlouvat,komunismus nestvořili,ale stvořili nacismus.
Dodnes si jsou vědomi viny a neskrývají to
Komunisté se dodnes za své zločiny neomluvili,dokonce si ani nepřipouští,že 100 mil.lidských životů,které mají na svědomí,je zločin v dějinách lidstva největší..
Aktualně komunistická Korea haraší jadernými zbraněmi vyvíjí jejich nosiče.Zatímco obyvatelstvo umírá hlady
Jestli brojíte proti nacismu v pořádku.Ale není realnou hrozbou.Komunisté za to ano.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Waltře, učiteli ze Cvikova, my tady mluvíme i vině německých nacistů a mluvíme o tom jak Němci tuto neodpustitelnou vinu cítí. Já jsem myslel, že jste také Němec a že se k tomuto problému postavíte čelem. Mně to připadá, že jste jeden den Němec a jeden den občan ČR ( ČSR), který nemá tu ČR (ČSR) rád, protože vznikla podvodem.
Včera to byl den, ke kterému se čelem postavila paní Merkelová a na komunisty se nevymlouvala.
Vy to, ale jinak "ňák" neumíte a "nák" jinak se vám do toho nechce a radši se rychle přesunete do Severní Koree.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Nevím,kde jste přišel na to,že jsem Němec.Nevím,na co by se Merkelová vymlouva na komunisty.Ten jim byl vnucen akorát ve východní zoně Rusy.
A vám jde o do?O zásadovost?Takže bojujete proti nacismu,ale komunisti ,kteří mají na prstech krev skoro trojnásobného množství obětí vám nevadí.Proč?Protože se vám podepisují houfně pod petici?
Ano Merkelová se omluvila za zločiny nacismu.Je potřeba si toho vážit.
Kdy se omluví vaši spolupracovníci z KSČ,dnes KČP za zločiny které spáchala jejich strana?10tis českých obětí je vám málo?
Znáte např.osud RNDr.Sekery z katedry biologie na PF Ústí?Co s ním udělali vaši spolupracovníci RSDr.Šípek a prof.Požárský / dnes KČP/,jenom proto,že říkal studentům pravdu?Možná o tom ví i pan Bárta.
Podepište Petici Lidice,moc nezkoumejte,jestli není zmanipulovaná,a dostanete Odpustek.
Zásadovost nezásadovost.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Vidíte, já se neustále vracím k včerejšímu výročí a k vyjádření kancléřky Markelové, která na toto výročí reagovala a nebála se a nebojí se postavit k této události čelem.
Ve svých diskuzních jste vyjmenoval hodně německých předků, tak jsem si přirozeně myslel, že jste Němec. Dále mne v tom utvrdily i vaše názory na vše české, na českou historii atad. atd.

Já jsem chtěl jenom říci, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, když hovoří o neodpustitelné vině německého národa, nikdy to neomlouvají zločiny komunismu. Vy nám to podsouváte při každé příležitosti.

Včera bylo výročí nástupu Adolfa Hitlera k moci. Držím se tohoto tématu stejně, jako paní Merkelová, nebo pan president Joachim Gauck
a vy nám už zase melete o komunistech, proti kterým jste mohl bojovat, když byli u moci.Kdybyste byl tenkrát takový hrdina jako dnes, nemusel jste studovat a mohl jste proti nim bojovat!

Viz :www.i-noviny.cz/nazor/trochu-o-povalecnem-zatykani-v-boru-u-ceske-lipy
http://www.i-noviny.cz/nazor/tobe-adolfe-hitlere-slibuji-poslusnost-az-do-smrti
http://www.i-noviny.cz/hydepark/hra-o-kamen-film-natoceny-se-zamerem-poskodit-odpurce-pomniku
http://www.lidice.cz/peticeNB/index.htmlhttp://

Petici podepisují občané, pro které je pomník nacistů a esesáků nepřijatelný! Jsou mezi nimi i moji kamarádi. Ty jste, ale nejmenoval.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pan Waltr, učitel ze Cvikova, oněměl. Je pro něho těžké vyslovit to, co hlásá paní kancléřka Merkelová, která hovoří o neodpustitelné vině německého národa. Od tohoto okamžiku, pan učiete Walter mlčí, jako by se ho toto přiznání netýkalo.
Dnes vyšel v příloze HN článek "Viděl jsem nenávist". Mediální masáž pokračuje.
Vše se odehrává na podmínce, kterou Mgr. Lovecká s Janem Tichým vnutili zastupitelům města, totiž, že zastřelení nebyli nacisté. Oni však byli. Jak je snadné se proslavit.
Vážným zájemcům mohu článek zapůjčit. Ofotit.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Kancléřka veškerou tehdejší vinu hází na tzv. mlčící většinu.Vyčítá jí,že dopustila (mlčící většina)nástup Hitlera k moci.Nezmiňuje ale tehdejší vládu,která má na všem nemalý podíl viny.Zrovna tak ta naše dnešní,která nemá ještě ani potuchy,k čemu svou neschopností vůbec směřuje.Abychom se ještě jednou nedivili.Takže bych nešermoval mlčícími většinami.Vlády jsou neschopné a sobecké a tím přispívají k problémům obyčejných lidí.Kdekterý nýmand si osobuje právo manipulovat s osudy národů.
Toto nás pálí a ne jakési pseudoproblémy staré 70 let.Vezměme si z nich ponaučení,ale nebahněme si v nich.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Vidím to trochu jinak.Řekl bych mlčící,nepřemýšlející většina.Hitler přeci vzešel z demokratických voleb.
Čím to?Vždyť přeci založil socialistický stát,srazil nezaměstnanost k nule.Skoro všichni měli práci.Pěkné socialní výhody,které jsme ani u nás neznali.Jseš nezaměstnaný?Tak ti stát půjčí na 60let a mizivý úrok.Než seženěš práci,postav si bydlení.
No není to nádhera?I pro místní diskutery?
Podívej co dokázal německý národ vykřesat za 20let ze spálené země a ponižování vítězných mocností.I ty malý človíčku se můžeš přidat k mase,která to dokázala a zvednout své sebevědomí.No nejsme nějací nadlidi,když tohle,narozdíl od těch podlidí dokážeme?
Jeho vláda Darku nebyla sobecká.Po socialisticku rozhazovala plnými hrstmi.....
Až byla pokladna prázdná.Co teď?Hyperinflace byla nedávno,to nelze.Tak si někde seberem.Židi mají tradičně hodně.Znárodnit,sebrat !Jenže to nestačilo.
Státní bankrot-nikoliv.Dalším řešením je sebrat peníze jiným státům,najít nová odbytiště.K tomu je zapotřebí jediné anekce a následně válka.
Věděla ta mlčící většina,co se děje?Nikdo ji to takhle popravdě nepodal.
Dnes zase ohlásil ten největší českej lump,že máme nejlepší měsíční ekonomický výsledek od r.2001.Schodek 101mld.To socialisté nedokázali ani za hospodářské konjuktury.
Díky opatřením nám byl zlepšen reiting než za Sobotky atd.Ušetřili jsme 14 mld.Tzn.každý z nás 1 400 Kč.
Koho to ale zajímá.Tahle zlodějská vláda....I když kopanců udělala neurekom.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Nerozumíš růženíne.Nepochopil jsi.Každá příčina má svůj následek.Ten Adolf se neobjevil jen tak najednou.Tenkrát byl Hindenburg,dnes je to Nečas (ale to mu asi moc fandím,nýmandovi).Nech se překvapit k čemu ta naše dnešní vládní sebranka dospěje.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

A je to tady. Bez házení viny na komunisty. Za všechno může Nečas a vládní sebranka ve které je i Karel, který táhne a drží tam Kalouska.

Chybí tam u pana učitele Waltra ( nechci podsouvat národnost, ke které se po vyjádření Merkelové k 80. výročí nástupu AH přestal hlásit),.... ?
Stanoviska paní Merklové i pana presidenta Joachima Gaucka, když hovoří o neodpustitelné vině německého národa jsou ta nejpodstatnější prohlášení, která vedou k usmíření.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Proboha,to jsou zase kydy.Takže ještě jednou a pomalu- Hitlerův nástup k moci umožnila tehdejší neutěšená situace ve společnosti.Myslíte,že dnes je to jiné? Netahejte sem komunisty ani fašisty! Frau Merkelová má hodně másla na hlavě.Ale tahle prohlášení k usmíření nevedou a ani nemohou.Co se stalo nedá se odestát!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Mohli jste se dívat na dokument Hitler-Apokalypsa.V pondělí je druhý díl.A bavili bychom se konkretně.
Pane Zastupiteli Doškáři,chloubo NB.Díky vám bude možná NB známější v Evropě,než Crystalglass.Podsouvat,překrucovat vám jde.To uznávám

Nahoru

Re: Hra o kámen-odpůrci vylíčeni v Hospodářských novinách

Vybírám z Viděl jsem nenávist
"Z těch lidí srší odhodlání a zároveň ne úplně pozitivní energie a autentická snaha něco bořit. Celá situace byla střižená absolutní trapností, bylo mi jasné, že tohle je ono," vypráví Gebert o prvním natáčení na zasedání novoborského zastupitelstva.
"Viděl jsem jako dokumentarista esenci maločešství, pro něž je vytěsňování historie jenom záminkou, aby spolu s ním byla ventilována nenávist k Evropské unii a Německu. Byli to klasičtí izolacionisti, kteří chtějí, aby trval jejich status quo, a schovávají jej za nálepku vlastenectví. Tyhle vlastence jsem najednou měl na talíři a mohl jsem je sledovat."
Někteří aktivní si dali tu práci, aby prověřili Gebertovy kořeny. "Zjistili, že děda se narodil ve Stříteži, což je shodou okolností asi tři kilometry od Dobronína. Jeden pán pak na mě křičel: Pane, vy jste gauner. Gauner z Dobronína!" Snažili se najít genetický původ mých postojů. Děda byl přitom Čech jako poleno. Nebyl jsem jediný, koho takhle lustrovali."
Majitel zdejší sklárny Robert Uxa se naučil s přítomností dokumentaristy i médií dobře pracovat. "Vždycky přinese nějaký papír, který se tváří hrozně autenticky, a strká ho do kamery. Má ho zvětšený, aby kamera mohla text zabrat."
Gebert říká, že v Novém Boru byl cítit jistý strach ze Západu. Většina odpůrců pomníku vyrůstala za komunismu. "Oni se vlastně pasovali do role bojovníků proti nacismu, jako kdyby jim tam po lese ještě běhal wehrmacht a oni proti němu stáli. Mluví o tom s naprostou vážností. Když tam zemřel jeden z nich, Luboš Kalous, říkali: ,On tady bojoval proti neonacismu a padl.' " Říkal jsem si, že to je typické: v Česku se často bojuje proti něčemu, co už je passé."

Gebert upozorňuje na fakt, že někteří lidé zmínění na pomníku byli členy NSDAP. "Ale ten pomník je o něčem jiném: připomíná, že na místě zahynuli bezbranní lidé jen proto, že byli Němci."

Jsem zvědav,pane Doškáři,jak dopadnete na mezinárodní úrovni.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Waltře, sice vůbec nereagujete na prohlášení kancléřky Merkelové k 80. výročí nastoupení AH k moci a zejména k tomu, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, hovoří o neodpustitelné vině německého národa.
Článek v v dnešních HN jsem četl a zřejmě vám ušlo, že tam o mně není ani čárka.
Pan Gebert ve svém filmu se vůbec nezabývá příčinou sporu o pomník, přesto, že jsem mu to několikrát u mne doma po dobu několika dnů ( cca 20 hodin) vše vysvětloval a dokladoval dokumenty z archivů. To samé dělal a dělá pan Uksa. Bylo to v době, kdy jsem byl velmi těžce nemocen a i předkládání dokladů bylo pro mne velmi namahavé. On sám v diskuzích po filmu vždy tvrdil, že jemu vůbec nejde o historické dokumenty. Jeho tvrzení jsou natočená na video záznamech.
Tento článek chce přesně to samé, co bylo cílem filmu Hra o kámen- film natočený se záměrem poškodit odpůrce. Přeci i vám je jasné, že film na mezinárodní úrovni dopadne dobře. Již dnes ho chválí sudetoněmecké noviny a hovoří se o šikovném, chytrém, vzdělaném Janu Gebertovi.

Jste velmi rozhořčený. Váš projev je velkém rozporu s prohlášením paní kancléřky Merkelové. Je to zřejmě tím, že na rozdíl od vás žila a studovala v Německu.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pana Geberta chválí nejen sudetoněmecké noviny,které?Ale také porota odborníků v Čechách a další čeští recenzenti

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pan Tichý se mýlí, když píše: „Díky vám bude možná NB známější v Evropě,než Crystalglass“. Měl by spíše napsat něco v tom smyslu že: „... díky pomníku nacistů, bude Nový Bor ...“. To má logiku.

Bohužel, pro pana Tichého, se jmenování ani čestného uznání za propagaci pomníku nacistů v jiných zemích asi nedočká. I v Německu by to totiž bylo proti samotné myšlence denacifikace. Vyznamenat Tichého, ano, ale za něco jiného, třeba za odvahu s jakou pomník nacistů už šest let obhajuje.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Autora možná chválí kde kdo, i v Čechách, přesto mi glorifikace jeho „díla“ připomíná rčení:
„Můj strýc byl ras, ale psy měl vždycky krásné!“

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

„Podepište Petici Lidice,moc nezkoumejte,jestli není zmanipulovaná, ...“
To je stejný výrok, jako: „Podpořte smyšlenky pana Tichého, ale moc je nezkoumejte“.
Právě to Gebert názorně ukazuje. Všechno, jen ne dokumenty a ověřit je? na to peníze nedostal.

Jsem zastáncem výroku opačného významu: „ Petici Lidice nepodepisujte, dokud si neověříte její pravdivost. To považuji za korektní, nikoliv růženínovy bláboly, ty nic nedokazují, jen jak jsem předeslal.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

„Podepište Petici Lidice,moc nezkoumejte,jestli není zmanipulovaná, ...“
To je stejný výrok, jako: „Podpořte smyšlenky pana Tichého, ale moc je nezkoumejte“.
Právě to Gebert názorně ukazuje. Všechno, jen ne dokumenty a ověřit je? na to peníze nedostal.

Jsem zastáncem výroku opačného významu: „ Petici Lidice nepodepisujte, dokud si neověříte její pravdivost. To považuji za korektní, nikoliv růženínovy bláboly, ty nic nedokazují, jen jak jsem předeslal.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Tento výrok Miloše Zemana o divokém odsunu doložte, kdy a kde to veřejně prohlásil. Je třeba si už vaše výroky veřejně ověřovat. Dělejte to automaticky, protože jinak vam tady už nikdo nevěří.

Přidávám pravdivý výrok Miloše Zemana na téma NB pomníku nacistů:
Na otázku jaké vidí Miloš Zeman řešení NB kauzy s pomníkem, odpověděl na Lesním hřbitově v Novém Boru dne 12. ledna 2010:
„Není těžké. Pomník zachovat a vyměnit nápis s tím, že by měl znít: Na paměť těm německým spoluobčanům, kteří našli odvahu bojovat proti Hitlerově režimu,“.

viz: Eva Vlastníková, Českolipsko.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Souhlas: Zeman v Boru vyhrál 53 : 47 na %, dostal 2925 hlasů z 5491možných.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Vážený pH,era,kdy jste mohli nařizovat,co máme mluvit a jak máme mluvit jaksi minula.
Pro pana Zemana mám připraveny originální rozkazy pplk.Sekáče,kterými nařizoval tzv.Divoký odsun a dále dokument,kdy ty,kteří měli osvědčení antifašisty nazval ".takzvanými",nařídil jim celotýdenní pracovní povinnost,včetně dětí od 12 let,aby je následně,jako evakuační důstojník odsunul do Německa.
Jistě víte,kde v Kunraticích a Cvikově bydlí potomci těch,kteří v mezinárodní odbojové skupině Waltro bojovali aktivně proti nacismu.I ti,kteří jim nezištně pomáhali.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Darku Side, nechceš si raději se mnou pokecat na téma Turtledove: Světoválka? To by si měli přečíst všichni místní diskutéři. A pouvažovat. Víte (například), že Otto Skorzeny po válce úzce spolupracoval s Mosadem?

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Velice chytrý komentář pro všechny nadšené voliče MZ, aby věděli, co je pravděpodobně brzo čeká:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-zadny-strom-neroste-do-nebe-dv9-/p_politika.asp?c=A130201_102630_p_politika_wag

(Na jeho výrok o "pomníku" už jsem reagoval: naprostá pitomost - úkolovat vyhnané rodáky, co by měli napsat na svůj soukromý náhrobek.)

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Waltře, stále vůbec nereagujete na prohlášení kancléřky Merkelové k 80. výročí nastoupení AH k moci a zejména k tomu, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, hovoří o neodpustitelné vině německého národa.Ono ta neodpustitelná vina německého národa se týká pochopitelně i vašich německých příbuzných a v případě, že se k íim hlásíte, tak se týká i vás.

Jink souhlasím s panem Tichým, že on ( JT) již napsal spoustu pitomostí. Pan Jan Tichý zapomněl, že ti, co nesplnili podmínku ( kterou jim JT připravil, že nabyli fašisté) nemohou napsat na ten pomník nacistů vůbec nic. Podle té podmínky ten pomník nemůže stát. V mnoha případech se chovájí pozůstalí po MUDr. Trägerovi rozumněji, než podivín a usvědčený podvodník Jan Tichý.

Mimochodem, jak je to s tou přepsanou cedulkou jednoho Rrachmanna M...? Cedulkou, kde jeden z Rrachmannů splnil, ve volbách 4.12.38, svoji povinnost vůči vůdci a Říši? Vy jste ji označil jako
falzifikát a prohlásil jste, že za krátkou dobu zmizí z nástěnky ČSBS. Pane Tichý nezmizela! Visí tam dále a je rozšířena o další dvě! Máte smůlu. Doby, kdy jste své podvody mohl beztrestně rozšiřovat, jsou pryč. Je velmi pravděpodobné, že vaše potrestání nezveřejní Českolipský deník ani MF DNES a zřejmě ani bulvární filmy pana Geberta. Potrestán však budete!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Šťourale souhlasím a příště se podobným debatám vyhnu.Ti lidi neposlouchají jeden druhého a každý se točí na tom svém pětníku.Pokud jim chceš něco k tématu sdělit,tak vůbec nevnímají.Asi to má co dělat s jejich věkem,věkem,věkem...
Turtledove to je jiná! Naposled jsem četl ty čtyři díly a od té doby nic.Pak ještě toho Koniáše.Je něco nového na tomto poli?

Nahoru

Re: Hra o kámen - Jan Tichý sprostě falšuje dokumenty, má fotky

Taky Vás to chlapci čeká. I když v některých případech jste k tomu velmi blízko, blizoučko. Je to již dnes patrné.

21. Leden 2013 - 22:36 | Jan Tichý Rozhodně nepřehlédněte!

Josef Doškář v "prezidentském" tématu 15. ledna napsal:
"Dnes jsem v archivech objevil mimořádný volební kousek. Jeden z Rachmanů obdržel při volbách 4. dezembera 1938, potvrzení tohoto znění: ..splnil dne 4. dezembera 1938 svoji povinnost vůči vůdci a říši...podpis vedoucího volební komise." A dal to do své vývěsky.

Požádal jsem svého známého - odborníka, aby se na vystavený dokument podíval - a tady je jeho odpověď:
Na tom lístku není jméno žádného z Rachmannů. Proházel jsem to různými filtry a lístek na 99 % patří nějaké slečně/paní BRACHMANNové. Tomu "B" na začátku někdo pomohl, ale s tím "r" pak už nic dělat nemohl. To křestní jméno je "MARGARETE".

Potvrzení tedy vystavili pro führerovi oddanou vlastenku Margarete Brachmann, nikoli Rachmann! Nechám stranou, CO ten dokument má vlastně dokázat - je to přece naprostá prkotina. Ale je to důkaz, že badatelský tým Josefa Doškáře & spol. manipuluje s dokumenty (= DOCELA SPROSTĚ JE FALŠUJE)! "Kompromitující dokument", který ale kompromituje samotného Doškáře, visí na náměstí na rohu proti poště - a předpovídám, že tam už moc dlouho viset nebude.
Ale fotky toho zfalšovaného jména mám!

Moje reakce dnes 2.2.2013

Podvodník Jan Tichý je opět usvědčen. Dokument na nástěnce visí celkem 3 krát a 2 krát je oúředně ověřený archivem!! Je vystaven na jméno Rrachmann M....

Nahoru

Re: Hra o kámen - film...

Na ten trest jsem teda skutečně zvědavej. Budu muset tisíckrát opsat: "Margarete = Albert nebo Heinz"? To si MFD ani ČLD určitě nenechají ujít.

Takže opakuju: CO má ten papír z roku 38 společného se zastřelenými z roku 45, pane historiku-amatére? Vůbec nic!
A ještě jedna dost zásadní indicie: I kdyby vám někdo sepsal certifikát na zkomolené jméno Ddoškář, určitě byste ho IHNED požádal, aby to přepsal na nový tiskopis bez chyby.
Takže vystavujete jen neumělý padělek.
(Místo dezember my Češi obvykle říkáme prosinec.)

Nahoru

Josef Doškář sprostě falšuje dokumenty.

Každý si může ověřit,že na originálu pplk.Sekáče k popravě není ani zmínka o stanném právu,či soudu.Borský zastupitel Doškář neváhal a na stránky Lidice dodal přepis,který doplnil o...Rozkaz velitele pěšího pluku 47 k vykonání trestů dle stanného práva.
Je to odporná manipulace nejen s fakty,ale i neznalými občany,kteří podepisují údajně petici.Snaží se dodatečně této vraždě dodat punc legálnosti,stejně jako nacisté v Lidicích
Pane Doškář,proč neuvedete pravdu u toho vašeho Rrachmann M......Vždyť je tam evidentně Margarete.Nepřijdete s teorií,že Rrachmannovi byli transvetiti?Ani bych se nedivil.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jinak pane Zastupiteli NB Doškáři,mám pocit,že vám z toho Rrachmana rrrrachtá.
Doporučuji přesvědčit pana Danyse,dobrého to herce,aby vaší skupině hrál Werwolfa.Vaše partizánská skupina Sekáčovci by ho tu mohla honit po lesích.Vyblbli by jste se a výsledek by byl tentýž.
Pan Gebert by určitě zase něco natočil.Já bych klidně hrál německého partizána Waltro.O tantiemy bychom se rozdělili.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Ano, Darku, poslední Žambochova kniha je Visio Extremis. Doporučuji.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Jé, koukám vše při starém, na prosazování vlastní, tedy univerzální pravdy se nic nezměnilo, jen ten Beran se zase transformoval. To je panečku schíza.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Inu novoborsko,kraj rázovitý.
Šťourale,píšu si!

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce

Nástěnka je vystavena k volbám 4.12.1938 ( v souvislosti s presidentskými volbami v lednu 2013). Materiál je součástí zatykače Štěpána Rachmanna, prokuristy firmy Rachmann, zatčeného dne 30. května 1945 proto se objevila na nástěnce. Na nástěnce je zároveň vystaveno pár fotogtafií, který dokumentují i rodinný život těchto nacistů.
Pane Tichý, jste jediný, kdo ví, jak by uvedená osoba uvedená jako Rrachmann, tenkrát u volební mise 4.12.1938 reagovala. Pane Tichý nereagovala, a cedulka skončila v písemnostech Štěpána Rachmanna.
Zkrácená zpráva o zatčení Štěpána Rachmanna dne 30. 5. 45. „Štěpán Rachmann byl jednim z nejagilnějších pracovníků NSDAP a také velkým nepřítelem ČSR a šovinistický nepřítel Čechů. V roce 1939 dle vlastního udání organizoval a sám byl členem polovojenské organizace německých SA oddílů v Boru. V jeho bytě byla nalezena řeč, kterou pronesl k dělníkům fy Rachmann, po záboru pohraničí… pracoval pro Německo, pro NSDAP, které byl nejhorlivějším stoupencem.“ Originál řeči přiložen. …Zpráva je evidována stránkami 16 až 22. Volební potvrzenka má číslo 17.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Mgr. Waltře učiteli ze Cvikova , stále vůbec nereagujete na prohlášení kancléřky Merkelové k 80. výročí nastoupení AH k moci a zejména k tomu, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, hovoří o neodpustitelné vině německého národa.Ono ta neodpustitelná vina německého národa se týká pochopitelně i vašich německých příbuzných a v případě, že se k ním hlásíte, tak se týká i vás.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Tak k věci pane Doškáři.Ta Margarete Rrachmann je kdo?To Margarete,psané kurentem je snad k přečtení.
Kdyby měli být postříleni Češi jenom pro svůj šovinistický postoj k Romům,to by byl masakr.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Waltře, stále vůbec nereagujete na prohlášení kancléřky Merkelové k 80. výročí nastoupení AH k moci a zejména k tomu, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, hovoří o neodpustitelné vině německého národa.Ono ta neodpustitelná vina německého národa se týká pochopitelně i vašich německých příbuzných a v případě, že se k íim hlásíte, tak se týká i vás ( vždyť umíte číst i písemnosti psané kurentem).
Dnes vynecháváte komunisty, přešel jste na Čechy a Romy.

Margarettu Rrachmann vám vysvětlí pan Tichý. Podle něho a jedné dámy, je to z 99% zfalšovaný, padělaný dokument. Podle archivních dokumentů je to povrzení, které bylo nalezeno v písemnostech Štěpána Rachmanna, prokuristy firmy Rachmann.
Pane učiteli měl byste, i když se zlobíte, reagovat slušně.
Hezký sobotní večer.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Teď jsem volal těm svým příbuzným do Němec,jestli si nepamatují,jaký Ausweis měla jistá rodina z Morgenthau.Alles klar Pepi.
Takže jaký máte názor na Merkelovou?
Jestli chcete dávat dohromady majetek obce,nebo studovat zde historické dokumenty,je dobré se kurent naučit.Pak člověka nenapadnou takový blbosti jako Rrachmann,nebo zaměnit Margaretu za Štěpána.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pane Jiří Waltře, učteli ze Cvikova, chaos se jmény Štěpán, Margaretta dělá pan Jan Tichý a vám to dělá dobře. Třeba to dělá kvůli vám.
Pane Waltře, stále vůbec nereagujete na prohlášení kancléřky Merkelové k 80. výročí nastoupení AH k moci a zejména k tomu, že paní Merklová, nebo pan president Joachim Gauck, hovoří o neodpustitelné vině německého národa.Ono ta neodpustitelná vina německého národa se týká pochopitelně i vašich německých příbuzných a v případě, že se k nim hlásíte, tak se týká i vás ( vždyť umíte číst i písemnosti psané kurentem).
Budete zřejmě příslušníkem jiného německého kmene, který neuznává neodpustitelnou vinu německého národa za vlády AH. Napadá mne ještě jedna možnost, že se stydíte k této vině přihlásit.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

A co ten kmen v Morgenthau,jistě víte Rousínov.Hlásíte se k němu?Doufám,že ano.
Domlouváte vašim kamarádům z KČP,kteří vyznávají komunistickou ideologii,která má na svědomí skoro trojnásobek lidských obětí.Dejte jim příklad -Merkelovou a Gaucka.To aby se konečně přihlásili ke svým zločinům.Nějak se k nim pořád nehlásí.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Tak pane učiteli nechte komunisty, komunistama a přhlaste se k těm neomluvitelným zločinům stejně, jako paní kancléřka Merkelová.
Vás ten německej nacismus, ale bere. Ne a ne se srovnat s tím, že je to neodpustitelná vina německého národa! Ano i těch, co žili, nebo žijí v Rousínově, ve Cvikově i v Novém Boru. Je třeba tento fakt přijmout.
Hodně takových německých občanů znám( mluví stejně jako paní Merkelová) a jsou mezi nimi i moji dlouholetí kamarádi a přátelé.

Nahoru

Re: Hra o kámen - film...

Nejen kolektivní, ale i DĚDIČNÁ VINA?! Už zase píšete úplný pitomosti.
Když se mluví o vině národa v historii, myslí se tím samozřejmě lidi, co tenkrát byli dospělí a zpočátku to vlastně připustili nebo dokonce zvolili (když se jim pak rozsvítilo, už se nedalo moc dělat). Jinými slovy: Našeho současníka z Rousínova s "německým" jménem se to samozřejmě vůbec netýká.

A co z toho vlastně má vyplynout? Němci se přece s tou historií s počáteční pomocí Spojenců vypořádali vzorně (kromě Ossis ovšem).

DODATEK:
Tak zastupitel Doškář dodnes nerozlišuje mezi pojmy NÁROD - a NÁRODNOST. Tím se leccos vysvětluje.
Evangelík Gauck a luteránka Merkelová rozhodně nejsou typičtí Ossis. Je přece jasné, jak jsem to myslel. Východní Německo pod dohledem Velkého Bratra v reflexi svých nedávných dějin 40 let promeškalo, podobně jako my (tím myslím ČSSR).

Nahoru

Re: Hra o kámen - film natočený se záměrem poškodit odpůrce ...

Pan Tichý nenápadně upravil svůj text, místo aby se slušně vyjádřil k mé reakci. Je to rozšíření rejstříku jeho podvodů.

Máte pravdu pane Tichý, ona ta Merkelová neví co mluví. Bude to zřejmě tím, že pochází z bývalé NDR, stejně jako pan president Joachim Gauck a mluví o neodpustilné vině národa německého. Tedy i toho národa, který žil, nebo žije v Rousínově, ve Cvikově, nebo v Novém Boru.
Jsem rád, že jste si vzpomněl o nutnosti denacifikaci Němců po válce.

Já jsem věděl, že se ozvete. To prohlášení paní kancléřky vám nepasuje. Třeba je to podvrh. Vy už něco vymyslíte. Bude to chvilku trvat a budete to muset číst z papíru, jako Karel.

Oni ta Merkel a ten Gauck jsou vlastně z Ossis. Bude to tím!
Pane Tichý to již neokecáte. OBCe Bor, Cvikov i Rousínov, jako dobře víme, byly součástí Třetí říše a občané ( viz volby z 3.12.45) se stali součásti národa německého. Jeden lid, jeden národ, jedna říše, jeden vůdce...
Klobouk dolů před paní Merkelovou a panem presidentem Joachimem Gauckem.

Nahoru